مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران:

پدافند غیرعامل متکی به علم، تکنولوژی و صنعت است

«حسین منفردی» گفت: پدافند غیرعامل متکی به علم، تکنولوژی و صنعت است که در این راستا اگر در مقابل علومی که تولید می‌شود نتوانیم از علوم مورد توجه استفاده کنیم، قطعا موفق نخواهیم بود.
کد خبر: ۳۲۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 20January 2019

مدیریت کارآمد شرط یکپارچگی در پدافند غیر عامل استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «حسین منفردی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران، ظهر امروز (یک‌شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان «نکا» که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت توجه به پدافند غیرعامل، اظهار داشت: برنامه‌ریزی در پدافند غیرعامل اولین قدم در هر شهرستان است که باید در قالب ۶ کارگروه تخصصی شکل گرفته و عملکرد کارگروه‌ها با رویکرد پدافندی مورد ارزیابی قرار گیرند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران با تاکید بر حوزه فرهنگ در این مقوله، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی پدافند غیرعامل استان به دنبال تعمیق باور‌های اعتقادی مردم هستیم.

منفردی از مدیریت زمان به‌عنوان عنصر اثرگذار در این امر مهم یاد کرد و گفت: مدیریت زمان باید به‌عنوان عنصر بسیار مهم در وهله اول مورد توجه قرار گیرد، در واقع اگر مدیریت زمان به خوبی صورت نگیرد، قطعا پدافند غیرعامل با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران ضمن اشاره به نگاه ادبیاتی به پدافند غیرعامل، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و کشور را از نگاه ابرقدرت‌ها دور کنیم، قطعا باید قوی و تجهیز باشیم تا دشمنان فکر تعدی به سرزمین ما را در سر نپرورانند.

این مسئول ادامه داد: در عصر حاضر، دنیا به سمت مصونیت در برابر دشمنان می‌رود؛ لذا ما نیز به تأسی از این مقوله باید به صورت جدی وارد عمل شویم.

به گفته منفردی، پدافند غیرعامل متکی به علم، تکنولوژی و صنعت است که در این راستا اگر در مقابل علومی که تولید می‌شود نتوانیم از علوم مورد توجه استفاده کنیم، قطعا موفق نخواهیم بود.

این مسئول شرط یکپارچگی در پدافند غیرعامل را در حوزه مدیریتی، زبان مدیریتی و مدیریت کارآمد یاد کرد و متذکر شد: مدیریت کارآمد باید با صراحت و شفافیت ارتباط و تعامل خوبی را با مردم برقرار کند؛ چرا که مردم از ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند؛ لذا پدافند غیرعامل موظف است این شعار را عملیاتی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار