افزایش همکاری‌ها موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ستاد مدیریت محله

جلسه مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ریاست ستاد مدیریت محله در جهت افزایش همکاری‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ - 21January 2019

افزایش همکاری‌ها موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ستاد مدیریت محلهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه با ریاست ستاد مدیریت محله اظهار داشت: ظرفیت موزه برای معرفی ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس قابل قبول است.

وی با بیان اینکه با استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت‌ها، بهره بیشتری خواهیم برد، ادامه داد: مجموعه ستاد مدیریت محله می‌تواند به ما در این زمینه کمک کند و همکارهای مشترکی را طراحی کنیم.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: همکاری موزه و ستاد مدیریت محله با توجه به نگاه راهبردی شما می تواند منجر به اثربخشی و نشاط بیشتر در موزه شود و همچنین افزایش مخاطب را در پی داشته باشد.

جعفری اظهار کرد: ما در نظر داریم در جهت جذا گروه‌های خاص و ویژه از همکاری و همفکری شما استفاده کنیم و در قالب همکاری‌های وسیع تر می‌توان از ظرفیت دو مجموعه استفاده کرد.

وی بیان کرد: سناریوی انقلاب را آماه کرده ایم تا زمانی که مخاطب در زمان بازدید با آن ارتباط برقرار کند و آن را بپذیرد. البته این خلا در مجموعه وجود دارد که به نقش امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به شکل شایسته ای در جنگ نپرداخته ایم.

مهدی شیرزاد ریاست ستاد مدیریت محله در ادامه جلسه گفت: تلاش می کنیم فرهنگی که جز آب و خاک ماست را هر چه بیشتر معرفی کنیم و برای حفظ این آثار کوشش خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه از هر نوع همکاری که در توان ما باشد، استقبال می کنیم ادامه داد: موزه مکان جذابی است و در تولید محتوا نیز جذاب بوده است اما می توان با پیشنهاداتی آن را جذاب تر کرد.

شیرزاد گفت: در رابطه با بحث اطلاع رسانی هر نوع همکاری را انجام خواهیم داد. می‌توانیم نشست مدیران محلات را در موزه برگزار کنیم و پس از آن بازدیدی صورت گیرد.

ریاست ستاد مدیریت محله بیان کرد: یکی از کانون های فعال ما در محله ها کانون معلولان است و با کمک اداره کل سلامت می توان موزه را دوست دار معلولان معرفی کرد تا این قشر نیز از این مکان بازدید کنند.

وی تاکید کرد: در موردی از شما کمک می خواهیم نسبت به اینکه امام را فارغ از تحریفات و حب و بغض ها معرفی کنیم.

براساس این گزارش، قرار است در جهت گسترش همکاری میان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ستاد مدیریت محله، تفاهم‌نامه همکاری امضا شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار