نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهید «صیاد شیرازی» در ایمان نمونه بود

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» با بیان اینکه اگر ایمان باشد همه چیز درست می‌شود و شهید صیاد مردی بود که در ایمان نمونه بود، گفت: برای بیان خصوصیات صیاد شیرازی هم بیان و هم قلم قاصر است.
کد خبر: ۳۲۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۴ - 24January 2019

شهید «صیاد شیرازی» در ایمان نمونه بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با امیر «سید حسام هاشمی» مشاور نظامی فرمانده کل قوا و جانشین هیئت معارف جنگ صیاد شیرازی، اظهار داشت: شهید «صیاد شیرازی» و تمامی شهدای انقلاب منازل و راه های بسیاری را طی کرده اند.

وی درخصوص اهمیت دادن شهید صیاد شیرازی به مسائل دینی و مذهبی بیان داشت: شهید صیاد شیرازی برای افرادی که در راه دین تلاش می کردند، ارزش بسیاری قائل بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر ایمان باشد همه چیز درست می شود و شهید صیاد مردی بود که در ایمان نمونه بود، عنوان کرد: برای بیان خصوصیات صیاد شیرازی هم بیان و هم قلم قاصر است.

حجت الاسلام عبادی درخصوص نقش امام راحل در هدایت انسان ها متذکر شد: همه ما مدیون امام راحل هستیم زیرا ایشان فتح الباب معارف انبیاء بودند، لذا اگرچه دنیا ناسپاسی می کند، اما امام(ره) راه حل را نشان داده است.

وی تصریح کرد: راه حل جنگیدن، خود را شقی کردن است، لذا با وحشی گری های امروز و کشتن افراد بی گناه، انسان درست نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان، راه حل امام خمینی(ره) را راه حل مشکلات جهان داست و خاطرنشان کرد: این راه حل مشکلات جهان تنها به ایران خلاصه نمی گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها