نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس باید محل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: دشمن امروزه با تمام توان می‌خواهد دوران دفاع مقدس را دورانی خشن و بی‌قانون، خودمختارانه، مستبدانه و بی‌حساب و کتاب جلوه دهد که باید در این مراکز فرهنگی دفاع مقدس اینها را خنثی کرد.
کد خبر: ۳۲۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ - 26January 2019

«حجت الاسلام والمسلمین نکونام» در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد اظهار داشت: اصل انقلاب اسلامی یک رویداد ویژه است و در درون این انقلاب، دفاع مقدس هم یک امر استثنایی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس در برابر مختصات سایر جنگ ها یک حقیقت بسیار روشنی است که نکات بسیار برجسته ای در آن وجود داشته است که بر بازماندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس می طلبد که این دوران را هرچه می توانند مدام و مستمر و با همان ویژگی هایش پویا، متحرک و بالنده نگه دارند و مرتب ذهن ها را به این امر مقدس توجه دهند.

وی افزود: حفظ دستاوردهای دفاع مقدس نیاز به سرمایه گذاری و کار جدی دارد و با شعار عملی نخواهد شد. باید سرمایه گذاری کرد، توانمندی های کشور را بسیج کرد تا بتوانیم این عرصه مهم را زنده نگه داریم که یکی از کارها و بخش های مهم در این زمینه، مراکز فرهنگی دفاع مقدس هستند.

 امام جمعه شهرکرد گفت: به لطف خدا ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور که کاری اساسی و کلیدی است به عمل تبدیل شده است و می طلبد هرچه سریع تر به بهره برداری برسند زیرا که دشمن به شدت فعالیت می کند که این آثار را حذف کند.

محمدعلی نکونام افزود: دشمن امروزه با تمام توان می خواهد دوران دفاع مقدس را دورانی خشن و بی قانون، خودمختارانه، مستبدانه و بی حساب و کتاب جلوه دهد که باید در این مراکز فرهنگی دفاع مقدس اینها را خنثی کرد و اینجاست که نباید زمان و فرصت ها را از دست دهیم.

وی در پایان گفت: باید در این جهت کار کنیم و هرچه سریع تر این عرصه ها فراهم شود تا جوان های ما با این دوران های طلایی و استثنایی هرچه بیشتر آشنا شوند و دستاوردهای مهم این عرصه را بشناسند و تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها