فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اجرای بیش از 9 هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای بیش از 9 هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 30January 2019

اجرای بیش از 9 هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن امامت سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران در فضای آزادی بالنده شدند و نهال انقلاب که ابتدا مورد هجوم دشمنان قرار گرفت با نثار خون شهدا و رنج مردم طی 40 سال به درخت تناور تبدیل شد که به سادگی آسیب پذیر نیست.

وی با بیان اینکه 40 سالگی سن کمال و پختگی است، افزود: انقلاب وقتی به 40 سالگی برسد روی سکوی پرش قرار می‌گیرد و باید مسیر بعدی را با جدیت و قدرت و پختگی بیشتر ادامه بدهد.

بابایی با بیان اینکه مردم ما در سختی‌های اقتصادی مردم رمضان بوده و در تهدیدات نظامی مردم محرم هستند، ادامه داد: مردم در عمل ثابت کردند که با تأسی از سید الشهدا (ع) با تمام وجود برای دین ایستادگی می کنند و گواه آن تقدیم 300 هزار شهید قبل و بعد از انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه دشمن با ایجاد فشارها، تهدیدها و تحریم ها، به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و دلزدگی مردم است، عنوان کرد: مردم با شعار «هیهات من الذله» وارد مسیر نور شدند و نسبت به طاغوت کفر ورزیده و محکم در مقابل دشمن ایستادگی می کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: پرچم ما توحیدی است و ولایت فقیه و مقصد ما واحد است و در اصول وحدت داریم.

وی با عنوان اینکه سلیقه ها سبب رشد و پویایی انقلاب اسلامی می شود، افزود: اگر نسبت به اصول انقلاب اسلامی اختلاف داشته باشیم ضربه خواهیم دید و یکی از اساسی ترین پایه های انقلاب اسلامی، اصل ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه روحیه انقلابی مردم قوی‌تر از روحیه اوایل انقلاب است، گفت: در جواب کسانی که می‌گویند چرا دم از انقلاب و مبارزه می زنید باید بگوییم که تکلیف و راه همه ما روشن است و اگر دست از مقاومت بکشیم در ذیل حکومت طاغوت قرار خواهیم گرفت.

این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران با تبعیت از همه مردم با یک آمادگی خوبی وارد مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شده، از اجرای 9 هزار و 957 برنامه ریز و درشت در قالب 40 عنوان برنامه کلی در سطح استان خبر داد و گفت: بخشی از این برنامه ها اجرا شد و بخشی دیگر در حال اجراست.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن برشمردن برنامه های این مناسبت، اضافه کرد: اردوهای جهادی و فرهنگی و تربیتی، یادواره‌های شهدا با عنوان «آبروی محله»، مسابقات فرهنگی ورزشی، افتتاحیه پایگاههای مقاومت و سالن های ورزشی از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، همایش فرهنگی بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نمایشگاه‌های دستاوردهای بسیج در کنار دستگاههای دولتی، جشن «محله پاک» در 2 محله آسیب دیده استان، اجرای «طرح کرامت»، طرح «محله انقلاب»، ایجاد 25 هزار کارگاه اشتغال و گفتمان انقلاب اسلامی یا محور معرفی نخبگان علمی و مبتکرین بسیجی را از دیگر برنامه ها بر شمرد.

این مسئول در ادامه طرح نهضت خدمات‌رسانی به مناطق محروم و افتتاح همزمان چند هزار پروژه خدمات عمومی و محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران را از جمله برنامه ها دانست و ادامه داد: این طرح همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استانها به اجرا در می‌آید و سپاه بعد از دهه فجر 40 هزار پروژه را آغاز خواهد کرد که هزار و 600 پروژه سهم مازندران است و بنا داریم آن را به 2 هزار پروژه برسانیم.

وی با عنوان اینکه برنامه سینما انقلاب، اکران فیلم های ارزشی و انقلابی، اعزام راویان پیشرفت انقلاب در تکایا و مساجد، جشنواره زورخانه پهلوانی در آمل و اجرای سرود 40 سالگی انقلاب از دیگر برنامه‌ها به شمار می آید، افزود: تولید برنامه چلچراغ، پخش نماهنگ چلچراغ، اعزام 40 گروه جهادی به مناطق مختلف استان، فضاسازی تبلیغاتی، رونمایی از 40 عنوان کتاب، همایش طلایه داران انقلاب و رسانه در گذر انقلاب از جمله برنامه های این مناسبت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اجرای 40 تئاتر خیابانی به مناسبت دهه فجر در 40 نقطه از استان را از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر برشمرد و گفت: 2 هزار پروژه محرومیت زدایی و عام المنفعه در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که شامل خانه های محرومان، جاده بین مزارع، طرح های اشتغال و... خواهد بود.

بابایی گفت: کلید 200 خانه محرومان 15 بهمن ماه با حضور سردار غیب‌پرور به صاحبان آن تحویل داده می شود و این در حالی است که تا پایان تیرماه سال آینده شمار خانه های محروم احداث شده به 746 واحد خواهد رسید.

وی در پایان ایجاد اشتغال را یکی از مأموریت‌های جدی عنوان کرد و تصریح کرد: با ترویج فرهنگ کار و تلاش می توانیم کاری کنیم که هیچ بیکاری در جامعه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها