امام‌جمعه بابلسر مطرح کرد؛

خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی در گرو تبیین دستاورد و موفقیت‌های انقلاب

حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» گفت: امروز دنیای استکبار با تمام توان به دنبال شبهه افکنی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که باید با بیان خدمات و موفقیت‌های نظام، این حربه دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۳۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ - 31January 2019

ضرورت خنثی کردن حربه استکبار جهانی با بیان خدمات و موفقیت‌های نظامبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام‌جمعه بابلسر در همایش تجلیل از نخبگان علمی این شهرستان که عصر امروز (پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه) در سینما شقایق برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جوانان نخبه با خلاقیت و آگاهی و بررسی دستاوردهای 40 ساله،  نقش نظام و انقلاب را برجسته کنند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور افزود: امروز دنیای استکبار با تمام توان به دنبال شبهه افکنی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که باید با بیان خدمات و موفقیت‌های نظام، این حربه دشمن را خنثی کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات و آسیب‌های جامعه تصریح کرد: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده نظام، از ابتدای انقلاب تاکنون مشکلات و ناهمواری‌هایی وجود داشته و دارد، ولی باید با اتحاد و هم‌دلی بیشتر در جهت رفع آن تلاش کنیم‌.

امام‌جمعه شهرستان بابلسر بازخوانی دستاوردهای انقلاب توسط نسل جوان را بهترین اقدام مقابل شبهه افکنی دشمنان و خنثی کردن دسیسه‌های مستکبران جهانی دانست و با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات نخبگان و سرمایه‌های گرانقدر جامعه، متذکر شد: حرف و دغدغه نخبگان انقلابی کشور را باید شنیده و به آن‌ها عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها