با دستور فرمانده کل سپاه صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی ۱۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان گلستان

با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران عملیات اجرایی یک هزار و ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی استان گلستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ - 02February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ظهر امروز همزمان با افتتاح 40 هزار پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و زودبازده در کشور؛ عملیات اجرایی تعداد یک هزار و 282 پروژه در استان گلستان به دستور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه به صورت ویدئو کنفرانس در محل قرارگاه عملیاتی سپاه نینوا گلستان آغاز شد.

آغاز اجرای عملیات همزمان ۱۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در گلستان

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در ورود به چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم و ما آثار ارزشمند این حیات طیبه را در ایران اسلامی و جهان اسلام می‌بینیم.

وی افزود: انقلاب ما انقلاب اسلامی و مفهوم آن هم دینی است چرا که برای استحکام این انقلاب نزدیک به ۲۴۰ هزار نفر از ارزشمندترین انسانها را تقدیم کردیم و صاحب این انقلاب نیز امام عصر (عج) است.

سردار معروفی گفت: این انقلاب با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست و جای جای آن شرف و عزت است لذا دشمن دست از دشمنی خود برنخواهد داشت و تا زمانی که انقلاب اسلامی پابرجا باشد آمریکا و اسرائیل دشمن اصلی ماست.

وی افزود: ما اگر دشمن را نشناسیم اهمیت وحدت و وفاق را نمی‌توانیم درک کنیم و امروز بیشتر از هر زمان به وحدت نیاز داریم؛ اگر روحیه ما و مسئولین روحیه انقلابی و جهادی باشد از تحریم‌های اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد، لذا بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

این مقام مسئول به اقدامات سپاه نینوا استان گلستان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های عمرانی ساخت و تکمیل پروژه‌های زودبازده عام المنفعه از جمله مساجد، مدارس، جاده و سالن‌های ورزشی، پروژه‌های خدمت‌رسانی، پروژه‌های جهادی بومی و همچنین خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه از مهمترین اقدامات سپاه نینوا استان گلستان در سال‌های گذشته بوده است.

 وی به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های امسال در ۹ سرفصل و به تعداد ۳۰۰۰ برنامه و ۶۳ برنامه شاخص است که مهمترین برنامه‌های آن آغاز اجرای عملیات همزمان ۱۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان همزمان با سراسر کشور، اهداء ۳۰۰ سری جهیزیه به ۳۰۰ زوج جوان، افتتاح صندوق های قرض الحسنه مردمی اشتغالزا، فعالیت‌های فرهنگی هنری، فضاسازی مساجد و محلات، اعزام راهیان نور دانشجویی، اعزام گروه‌های جهادی، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره های شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا استان می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها