امام جمعه بروجرد:

دشمن در برابر ملت ایران احساس ضعف می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلی حسینی» با بیان اینکه مقاومت ملت ایران در این چهار دهه به دنیا ثابت شده است. گفت: دشمن در برابر ملت ایران احساس ضعف می‌کند و اگر احساس ضعف و ناتوانی نمی‌کرد، لحظه‌ای نمی‌گذاشت که ما زنده بمانیم.
کد خبر: ۳۳۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 02February 2019

دشمن در برابر ملت ایران احساس ضعف می کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد صبح امروز (شنبه) در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه دخترانه شاهد این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برافراشتن پرچم حق هزینه‌هایی دارد بر همین اساس برای پیروزی انقلاب بزرگان و شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند.

وی گفت: خداوند به مرد بزرگی چون امام خمینی (ره) ماموریت داد تا حکومت دینی تشکیل دهد، این در حالی است که اگر در هر مکانی پرچم حق برافراشته شود، جبهه باطل قد علم می‌کند.

امام جمعه بروجرد افزود: امروز هزینه ما مقاومت است و باید دست به دست هم دهیم و اجازه ندهیم که دشمن سوء استفاده کند و با مدیریت جهادی کارها را پیش ببریم.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: دشمن در برابر ملت ایران احساس ضعف می‌کند و اگر احساس ضعف و ناتوانی نمی‌کرد لحظه‌ای نمی‌گذاشت که ما زنده بمانیم. مقاومت ملت ایران در این چهار دهه به دنیا ثابت شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران دشمن را در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فتنه‌ها شکست داده و درس خوبی به دشمنان داد، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی از عزت و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است اما آمریکا رو به افول است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده و خداوند به انقلاب اسلامی ایران قدرت بزرگ داده است که روز به روز در مسیر پیشرفت حرکت می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا از ارزش‌ها دفاع کنیم و برای حفظ انقلاب و پیشبرد اهداف و برنامه‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار