به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

سلسله نشست‌های عیار مقاومت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های هفته عیار مقاومت هر روز با بررسی یک فیلم مستند در حوزه بین‌الملل با حضور کارشناسان در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 04February 2019

سلسله نشست‌های عیار مقاومت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سلسله نشست‌های هفته عیار مقاومت هر روز با بررسی یک فیلم مستند در حوزه بین‌الملل با حضور کارشناسان مسائل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این سلسله نشست‌ها همزمان با نمایشگاه چهل سال ایستادگی تا 19 بهمن‌ماه، هر روز از ساعت 15:30 الی 17:00 در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

مستند «انقلاب فراموش شده» که به بررسی انقلاب بحرین می‌پردازد، روز دوشنبه 15 بهمن با حضور «سید مرتضی الموسوی» دبیر کل حزب الوفاء بحرین نمایش داده می‌شود.

مستند «قصه‌های قدس» نیز که به بررسی تحولات فلسطین می‌پردازد، با حضور «حسن عابدینی» و «صباح زنگنه» روز سه‌شنبه 16 بهمن نمایش داده می‌شود.

مستند «مردان زندگی» به بررسی بحران سوریه و تروریست‌های تکفیری در این کشور می‌پردازد با حضور «رضا صدرالحسینی» و «هادی افقهی» روز چهارشنبه 17 بهمن در ساعت 18 اکران می‌شود.

مستند «کدام ائتلاف» به بررسی مسائل کلی منطقه غرب آسیا می‌پردازد با حضور «شیخ علی کریمیان» و «حسین امیر عبدالهیان» در روز پنج‌شنبه 18 بهمن از ساعت 15:30 به نمایش در می‌آید.

اکران مستند «بیتنا» که به بررسی تحولات اخیر یمن می‌پردازد با حضور «سعداله زارعی»، «حسین رویوران» و کارشناسی از یمن روز جمعه 19 بهمن رأس ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

خبرنگاران برای پوشش این نشست تخصصی می‌توانند به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن هویزه مراجعه کنند. لازم به ذکر است که حضور عموم مردم نیز در این سلسله نشست‌ها آزاد است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار