ساداتی‎نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت تاکید کرد؛

مقید بودن «نمکی» به طرح تحول سلامت قابل انکار نیست

نماینده مردم کاشان در مجلس با اشاره به مشکلات موجود در مسئله بیمه و بهداشت در برخی روستاها گفت: آقای نمکی به اجرای هدفمند طرح تحول سلامت اعتقاد دارد که این می‌تواند مشکلات موجود در این زمینه در مناطق محروم را کاهش دهد.
کد خبر: ۳۳۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 04February 2019

مقید بودن «نمکی» به طرح تحول سلامت قابل انکار نیستبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در ادامه جلسه علنی امروز (دوشنبه 15 بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به سعید نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید جواد ساداتی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی دولت، اظهار داشت: آقای نمکی در برنامه‎های خود توجه به پیشگیری، اهمیت به طب سنتی، اجتماعی کردن سلامت و هدفمند کردن آموزش پزشکی را جزو مهمترین اقدامات خود قرار داده که این می‎تواند شروعی خوب برای بهبود وضعیت موجود در مسئله پزشکی باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد به اجرای برنامه ششم در بخش عدالت سلامت و توجه به عدالت سلامت به ویژه در روستاها از موضوعات مهمی است که همیشه مدنظر ایشان بوده است. وی در زمانی که مسئول سلامت شهرستان کاشان بود، هر چهارشنبه به روستاها می‌رفت.

وی توجه به بیماران صعب‌العلاج و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت را از ویژگی‌های مهم برنامه نمکی خواند و افزود: نگاه وی به مدیریت، مدیریت جهادی است زیرا او در دفاع‌مقدس حضور داشته است.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای نمکی کارشان را از شبکه بهداشت آغاز کردند، مدیر گلخانه‌ای نیستند و تمام مراحل مدیریتی را طی نموده‌اند.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: آقای نمکی، مدیریت مالی و انضباط مالی را می‌فهمد و مدیریت وی، هزینه‌های طرح تحول سلامت را کاهش می‌دهد و مشکلات این طرح را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار