بنا به درخواست‌های مردمی؛

فردا دو شهید گمنام وارد یزد می‌شوند

نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، گفت: بنا به درخواست‌های مردمی تاریخ ورود شهدا از 23 به 19 بهمن ماه تغییر کرد و فردا صبح پیکر دو شهید گمنام وارد یزد می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 06February 2019

سید هدایت بنی‌فاطمه، نماینده  اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، ظهار داشت: پیکر مطهر 2 شهید گمنام که یکی 22 ساله مربوط به عملیات والفجر 8 و دیگری 17 ساله بر جامانده از عملیات رمضان هستند، فردا (پنج شنبه) صبح وارد شهر یزد می‌شوند.

وی افزود: به درخواست مردم تاریخ ورود و تشییع شهدای گمنام از 23 بهمن ماه به 18 بهمن ماه تغییر کرد و فردا (پنج شنبه)  ظهر با استقبال مردم و مسئولین شهدا وارد یزد می‌شوند.

بنی فاطمه با اشاره به حضور شهدای گمنام در نماز جمعه‌ این هفته یزد، ادامه داد: روز جمعه 19 بهمن ماه دو شهید گمنام در محل دفن شهید آیت الله صدوقی برای وداع و زیارت مردم، حضور خواهند داشت و بعد از برپایی نماز از همانجا به سمت میدان امیرچخماق بر دستان مردم تشییع خواهند شد.

نماینده  اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با بیان اینکه باید حال و هوای شهر بسیار معنوی و همه مردم، هیئت‌های مذهبی و مسئولان در تدارک استقبال باشکوه از شهدای گمنام فعال باشند، خاطرنشان کرد: شهدای گمنام در روز شهادت بانوی دو عالم میزبان یادواره‌ها و مجالس ایام فاطمه در یزد خواهند بود.

این مقام مسئول بیان کرد: روز سه شنبه 23 بهمن شهدا در تفت با استقبال عمومی از مصلی تا حسینه‌ی امام (ره) تشییع خواهند شد و همچنین همان شب، مراسم وداع با شهید گمنام را خواهیم داشت.

بنی فاطمه محل دفن دو شهید گمنام را انرژی اتمی تفت دانست و تاکید کرد: چهارشنبه 24 بهمن مراسم تدفین و خاکسپاری این دو شهید به طور خصوصی و با حضور کارکنان انرژی اتمی برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار