استاندار سمنان:

استقلال اصلی‌ترین خواسته مردم در دوران انقلاب بود

«علی‌رضا آشناگر» گفت: استقلال اصلی‌ترین خواسته مردم در دوران انقلاب بود و با همراهی مردم و همدلی آنان تمام زنجیرها را گسستیم و یکی از دستاوردهای انقلاب آن است که مردم کشورمان در تعیین سرنوشت خود محوریت دارند.
کد خبر: ۳۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 07February 2019

استقلال اصلی‌ترین خواسته مردم در دوران انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «علی‌رضا آشناگر» استاندار سمنان در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان‌های گرمسار و آرادان اظهار داشت: امروز در پایان چهار دهه تلاش و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم؛ در این 40 سال، علی‌رغم همه عداوت‌ها و دشمنی‌ها، شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی بودیم.

وی تصریح کرد: استقلال اصلی‌ترین خواسته مردم در دوران انقلاب بود و با همراهی مردم و همدلی آنان تمام زنجیرها را گسستیم و یکی از دستاوردهای انقلاب آن است که مردم کشورمان در تعیین سرنوشت خود محوریت دارند.

استاندار سمنان افزود: به همت جوانانمان مرزهای دانش را درنوردیده و قله‌های موفقیت را فتح و با درایت رهبر معظم انقلاب و تحمل سختی‌ها به توفیقات زیادی دست پیدا کردیم.

وی با بیان این که مهم‌ترین چالش ما همواره دشمنی آمریکا بوده است، ادامه داد: ترامپ علت ماندگاری نیروهایش را در عراق رصد فعالیت‌های ایران اعلام کرده و این به معنای دشمنی و عداوت است.‌

آشناگر افزود: ترامپ جنگ روانی و اقتصادی تمام‌عیار را با هدف ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و مسؤولان ایجاد کرده و باید دقت و توجه کنیم که در جورچین دشمن بازی نکنیم.

وی تصریح کرد: برجام تصمیمی کلی و مورد تأیید مسؤولان عالی و ارشد نظام اسلامی و حاصل پیروزی و عقلانیت ملت بزرگ ایران است و دستاورد بسیار خوبی برای کشور ما شمرده می‌شود؛ چراکه اگر غیر از این بود، آمریکا از آن خارج نمی‌شد.

استاندار سمنان گفت: ما به دنیا ثابت کردیم که اهل مدارا و تعقل بوده و بر اثر برجام، ایران‌هراسی که حاصل یک پروژه آمریکایی- اسراییلی و متحدان آنان در منطقه بود، را به تغییر رویکرد و نگاه جهانی مثبت نسبت به ایران مبدل ساختیم.

آشناگر افزود: آمریکا دیر یا زود مقابل عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود خواهد آورد؛ به شرط آنکه همچنان وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و متحد باشیم و باید در عرصه‌های اقتصاد و سیاست، رقابت و شفافیت را به رسمیت بشناسیم؛ آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان یکی دیگر از چالش‌های کشور مطرح است که باید هر چه سریع‌تر رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار