عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‎وگو با دفاع پرس:

رئیس‎جمهور باید سخنگوی دولت را سریعا انتخاب کند/ ضرورت شفاف‎سازی دارایی مسئولان

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی تشدید مشکلات معیشتی مردم باشد، گفت: عدم انتخاب سخنگو از سوی رئیس‎جمهور در وضعیت کنونی کشور به مصلحت نیست.
کد خبر: ۳۳۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 08February 2019

رئیس‎جمهور باید سخنگوی دولت را سریعا انتخاب کند/ ضرورت شفاف‎سازی دارایی مسئولان«محمد حسینی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به فرارسیدن جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خدمت به مردم به خصوص اقشار مستضعف کشور را از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در اوایل ظهور انقلاب اسلامی تمام توجه مسوولان به بهبود و افزایش رفاه حال مردم بود؛ لذا برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی که خدمت به مردم از بارزترین آنهاست همه مسوولان بسیج شده بودند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی بدون اراده قلبی و اعتقادی مردم میسر نبود، افزود: متاسفانه در چند سال اخیر توجه برخی مسوولان به آرمان‌های حضرت امام کم شده و منفعت‌طلبی و خودخواهی جایگزین خدمت‎رسانی به مردم شده است؛ در حقیقت می‎توان گفت که فاصله گرفتن مسوولان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وضعیت کنونی کشور را ملتهب کرده است.

حسینی با توجه به این نکته که اگر تمام مسوولان در هر پست و مقامی که هستند وظایف خود را به خوبی انجام داده بودند، در حال حاضر ما با مشکلات مختلفی از جمله معضلات اقتصادی رو به رو نبودیم، گفت: عده‌ای برای بهبود وضعیت کنونی کشور مدام از بایدها صحبت می‌کنند، در حالی که از انجام تکالیف قانونی و شرعی خود غافل هستند. چه کسی باید این بایدها را عملی کند جز همین مسوولان؟!

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد برخی مسوولان در اقدام و عمل در راستای کاهش دغدغه‌های مردم مورد قبول و زیبنده نظام و انقلاب اسلامی نیست، تصریح کرد: در میان مسوولان هستند کسانی که شبانه‌روز برای مردم کار می‌کنند، اما عده‌ای دیگر در لباس خدمتگزاری به مردم، برای خود زندگی شاهانه مهیا کرده‌اند که باید از سوی دستگاه‌های نظارتی شناسایی و مورد بازخواست قرار گیرند که اموال و دارایی‌های نجومی شان را از چه طریقی به دست آورده‌اند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی تشدید مشکلات معیشتی مردم باشد، عدم انتخاب سخنگو از سوی رئیس‎جمهور را مورد انتقاد قرار داد و گفت: بسته‎های حمایتی که دولت برای مردم در نظر گرفته است، با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها، نمی‌تواند رضایت مردم را دربر داشته باشد؛ لذا دولت می‌بایست با نظارت جدی بر قیمت‌ بازارهای کالاهای اساسی گامی موثر در کاهش قیمت‌ها بردارد.

وی با اشاره به اینکه دولت برای ثبات قیمت در بازار اقلام مورد اساسی مردم برنامه‌های کارآمدی ندارد، خاطرنشان کرد: مسوولان ایراد سخنرانی و شعار را کنار بگذارند و به طور جدی برای رونق اقتصادی کشور از هیچ اقدامی دریغ نکنند؛ چراکه کم توجهی به معضلات کنونی کشور، وضعیت را بحرانی‎تر خواهد کرد.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها