فرمانده سپاه الیگودرز:

استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی از هدایای ارزشمند امام راحل به ملت ایران است

سرهنگ «محمد برامکی» گفت: استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی سه هدیه بزرگ امام خمینی (ره) علیه به ملت ایران است.
کد خبر: ۳۳۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 08February 2019

استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی سه هدیه بزرگ امام خمینی (ره) به ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «محمد برامکی» فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز در همایش چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در شهرستان الیگودرز برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تمام توطئه‌هایی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طول این چهل سال به قصد براندازی این نظام مقدس، اجرایی کردند به برکت رهبری‌های امام خمینی و جانشین به‌حق ایشان، مقام معظم رهبری و خون شهدا، با اقتدار چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه یکی از مقدسات انقلاب اسلامی همین جمهوری اسلامی است که در دنیا الگو شده است، گفت: اتفاقاتی  که اخیراً افتاده که کام مردم را تلخ کرده، از نالایقی بعضی از مدیران و مسئولان است و ربطی با اصل نظام ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز با تأکید بر اینکه افتخار ما این است که به عنوان سربازان جمهوری اسلامی جان فشانی می‌کنیم، افزود: استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی سه  هدیه بزرگ امام خمینی (ره) علیه به ملت ایران است.

برامکی  با بیان  اینکه ما در همه زمینه های سیاسی استقلال داریم عنوان کرد: همین که شش کشور قدرتمند دنیا در یک سمت و جمهوری اسلامی ایران در یک سمت قرار گرفته، گواه این مدعاست که مستقل‌ترین نظام سیاسی جهان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به پیشرفت های دفاعی و امنیتی کشورمان تصریح کرد: در همین ایام از دستاوردهایی در حوزه هوا فضا رونمایی هایی خواهیم داشت که دنیا را متحیر خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در زمینه اقتصادی گفت: بنا به گفته سازمان تجارت جهانی قبل از انقلاب اسلامی هشت درصد محصولات را می توانستیم در داخل کشور تولید کنیم، ولی امروز این میزان تولید به  82 درصد رسیده است.

برامکی با اعتراض به برخی از بازیگران فیلم فجر که آزادی ملت ایران را به تمسخر گرفتند، خاطرنشان کرد: آزادی به تمام معنا در این کشور وجود دارد؛ چراکه شاهد وضعیت نامناسب پوشش برخی بازیگران در جشنواره فجر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار