معاون فرماندار ویژه آمل:

اجرای برنامه‌های فرهنگی موجب ماندگاری حماسه آمل می‌شود

معاون فرماندار آمل گفت: حماسه ششم بهمن سال ۶۰ با رشادت‌های بزرگ مردم آمل در مقابل کمونیست‌ها موجب ثبت در تاریخ انقلاب اسلامی و ماندگاری در وصیت‌نامه سیاسی و الهی بنیانگذار کبیر انقلاب شد.
کد خبر: ۳۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸ - 09November 2014

اجرای برنامه‌های فرهنگی موجب ماندگاری حماسه آمل می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «سید جعفر رسولی» معاون فرماندار ویژه آمل امروز در نخستین جلسه ستاد حماسه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ این شهرستان با تأکید براینکه مسئولان آمل با اجرای برنامههای متنوع واقعه بزرگ ششم بهمن باید این حماسه تاریخی را به مردم بشناسانند، اظهار کرد: این برنامهها در شهرستان موجب ماندگاری این واقعه و بیان کننده برای نسلهای آینده میشود.

وی با بیان اینکه خاطرهگویی هر ساله از سوی راویان حادثه میتواند بخشی از ماندگاری این حماسه باشد، افزود: این حماسه اسلامی باید بهتر و باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شود.

رسولی با اعلام اینکه دستگاههای اجرایی مرتبط باید به دنبال اجرای برنامههای فرهنگی باشند، اذعان کرد: اجرای برنامه فرهنگی موجب ماندگاری این حماسه سرنوشت ساز نظام جمهوری اسلامی میشود.

وی بیان کرد: ششم بهمن سال ۶۰ با وجود رشادتهای بزرگ مردم آمل در مقابل کمونیستها موجب ثبت واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی و ماندگاری در وصیتنامه سیاسی و الهی بنیانگذار کبیر انقلاب شد.

رسولی با تأکید براینکه با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان نظام ما با ترفندهای دشمنان اسلام دست وپنجه نرم میکند، افزود: با توجه به این تهدیدات شیعه باید موقعیتشناس، زمانشناس و دشمنشناس باشد و به سمت جلو حرکت کند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ این حرکت را براندازی نظام از سوی دشمنان بیان کرد و گفت: مردم ما با بصیرت افزایی و هوشیاری توانستند با راهپیمایی در روز نهم دی ماه بار دیگر اهداف دشمنان را سرنگون کنند.

معاون فرماندار آمل با بیان اینکه حماسه بزرگ ششم بهمن مردم آمل را واکسینه کرده تا به حفظ نظام بپردازند، تصریح کرد: حفظ و نگهداری شهر به دلیل تعهد به ولایت فقیه بوده است و اطاعت از رهبری موجب واکسینه نظام میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها