بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان؛

۴۰ سال ایستادگی و صبر انقلاب خار چشم دشمن شده است

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ - 10February 2019

40 سال ایستادگی و صبر انقلاب خار چشم دشمن شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان  با انتشار بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه  این استان جهت شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه که به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، آمده است:

انقلاب اسلامی که در اثر مجاهدت و ایمان مردم و رهبری حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) به وقوع پیوست اکنون در چهل سالگی خود به بلوغ و کمال رسیده است.

این میراث بزرگ چون سیلی عظیم، خروشان و پرشتاب در حرکت است و با قدرت تمام سدهایی که دشمنان و مستکبران در مقابل جمهوری اسلامی قرار داده‌اند را درهم می‌شکند و با وحدت و بصیرت ملت، محاسبات غلط شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش در منطقه را نقش برآب می‌کند.

۴۰ سال ایستادگی و صبر انقلابی در برابر گسترده‌ترین توطئه‌ها و سهمگین‌ترین دسیسه‌ها جایگاه عظیمی به جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان داده و ایران را خار چشم جبهه ظلم و استکبار کرده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تمامی شهدا و ایثارگران انقلاب و نیز دعوت از تمامی آحاد و اقشار بزرگوار ملت جهت شرکت در راهپیمایی پرصلابت و دشمن‌شکن 22 بهمن اعلام می‌دارد که چون گذشته دوشادوش خیل خروشان ملت و با گامهایی استوارتر و مشتهایی محکم‌تر از همیشه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد و با سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و آرمانهای بلند حضرت امام ( ره) برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات گوناگون و روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی، همچنان جدیت وافر خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار