با صدور اطلاعیه صورت گرفت؛

فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای خلق حماسه ۲۲ بهمن

اطلاعیه سراسری فراخوان و دعوت عمومی برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد.
کد خبر: ۳۳۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 10February 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه سراسری از عموم مردم برای خلـق حماسه در فجر چهلم انقلاب اسلامی دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

یـوم‎الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت چهار دهه ارز انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‎بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه خود تصریح می‌کند: اینک در چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حـمایـت از کـالای ایرانـی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهرها و روستاها در ســراســر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپـیمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن است که به‌صورت یـکپارچـه و همـزمان، در بیـش از یکهــزار شــهر، شــهرســتان و بیــش از ۱۰ هــزار روسـتا در سـراســر کشـور و در تـهـران با سـخنرانـی ریـاســت محتــرم جمهــوری برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمـن‌ ۱۳۹۷ همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که همزمان با خیابان‌های تـهـران و مسـیرهای دوازده‌گـانه منتهی به میـدان بـزرگ آزادی، میادین اصلی و مسـیرهای اعـلام‌شـده تـمامی شـهرها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن ، قـوم و نـژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید می‌کند: راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن؛ مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر ایـران اســلامی صـبح دوشــنبه ، بـه ‌طـور همـزمان در سـراســر کشــور و در تـهـران از سـاعـت ۹:۰۰ صــبح از مسـیـرهای دوازده گـانه به سـوی میـدان آزادی، راهپیـمایی خود را آغـاز خواهـند کرد.

شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی در پایان این بیانیه از ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی و تـمامی گـروه‌ها ، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی‌کند تا بار دیگر با حضـور حماسـی ، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه ، « شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی ، عـزت و عظـمـت و اقتــدار » خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی«رحمت لله علیه» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری «مدظله العالی» تـجـدیـد بیـعت کنند.

انتهای پیام/251

نظر شما
پربیننده ها