ما پیروزیم- 14/ عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توان دفاعی ایران هیچ ارتباطی با غربی‌ها ندارد

علیرضا رحیمی با اشاره به دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی ایران گفت: توان دفاعی ما یکی از دستاورد‌های مهم و بزرگی است که افزایش و تقویت آن هیچ ارتباطی با غربی‌ها ندارد.
کد خبر: ۳۳۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 11February 2019

توان دفاعی ایران هیچ ارتباطی با غربی‌ها ندارد/ ضرورت توجه همه جانبه مسوولان به ظرفیت‌های داخلیعلیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره موفقیت و پیشرفت‌های کشورمان بعد از دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین دستاورد‌های انقلاب، مسئله توان دفاعی و قدرت نظامی ایران است؛ موضوعی که تا قبل از دوران انقلاب اسلامی میسر نبود و یا اگر هم ما در حکومت پهلوی اندک قدرتی داشتیم به واسطه باج‌دهی به آمریکا بود.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های بی وقفه مردم انقلابی و ولایتی بود، افزود: ایران امروز مرهون تمام ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری کسانی است که جان خود را فدا کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد. ما باید انقلاب را قدر بدانیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، محفوظ ماندن انقلاب اسلامی از خصومت‌های دشمنان را در گرو حفظ وحدت میان مردم با مسوولان دانست و گفت: در این چهل سال ما هر موفقیت و پیشرفتی که کسب کرده‌ایم، همه به واسطه بهره‌مندی از توانایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است؛ لذا مسوولان باید فارغ از نگاه به خارج از مرز‌های کشور برای رونق ایران در تمام عرصه‌ها تلاش کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، توان دفاعی و تقویت این مسئله را باعث افتخار جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: ما برای افزایش و تقویت توان دفاعی کشورمان منتظر اظهار نظر بیگانگان نیستیم و این مسیر را پر انرژی‌تر از هر زمان دیگر ادامه می دهیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها