نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

ملت ایران جانانه پشت انقلاب ایستاده است

حجت الاسلام «سیدرضا تقوی» گفت: ملت ۴۰ سال است مردانه و جانانه پشت انقلاب و رهبری ایستاده است.
کد خبر: ۳۳۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ - 11February 2019

ملت ایران جانانه پشت انقلاب ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید رضا تقوی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز دوشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در خرم آباد، اظهار داشت: سلام و دورود بر فجرآفرینان و سلام بر همه آن هایی که در سال ۵۷ فریاد الله اکبر سر دادند، سلام بر همه کسانی که با شعار نصر من الله و فتح القریب پیروزی آفریدند.

وی  افزود: سلام بر کسانی که مقابل طاغوت مقاومت کردند و طاغوت را در هم شکستند، سلام بر امام و سلام بر امت، سلام بر مردم قهرمان و سرافراز و تاریخ ساز لرستان، این مردم بیش از ۴۰ سال است مردانه و جانانه پشت سر امام و رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اند و امید دشمنان را ناامید کرده اند.

حجت الاسلام تقوی گفت: اماما به ما یاد دادی که چگونه مبارزه کنیم، به ما یاد دادی که چگونه فریاد بزنیم و ما را به مکتب عاشورا هدایت کردی و با شعار حسینی «هیهات من الذله» از ذلت فاصله گرفتیم و به عزت دست پیدا کردیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: سلام بر همه ارزش‌ها، سلام به شهیدان همیشه شاهد، بر مردمی که یادآور رزمندگانی بودند که برای دفاع از انقلاب جان دادند، سلام بر صخره های کوه های کوهستان که بر روی هر صخره‌ای شهیدانی می بینیم که بر زمین افتاده تا ملتی بایستاد و بر زمین نیفتد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اضافه کرد: سلام بر مردم شریف و غیور لرستان، سلام بر شهیدان، آزادگان و جانبازان و عشایر غیورشان، سلام بر همه مردم ولایت دوست و ولایت‌خواه این منطقه و سلام بر شما که با حضورتان جواب محکمی به یاوه های رئیس‌جمهور بی ادب آمریکا دادید.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: سلام بر شما مردم و شور و شعورتان، سلام بر احساسات پاکتان که خیابانها را مملو از جمعیت کردید و آمدید تا به ندای رهبر فرزانه لبیک بگویید و به شهدا بگویید ما در صحنه هستیم شما اگر خون دادید ما این مسیر را ترک نمی‌کنیم ما هم‌چنان مردانه ایستاده‌ایم.

تقوی  یکی از پیام های مهم این اجتماع را خطاب به شهدا دانست و  خطاب به این عزیزان گفت: ما همچنان از ارزش‌های جوشیده از خون گرمتان پاسداری می‌کنیم؛ ما اهل کوفه نیستیم و رهبر ما و شهیدان مان و آزادگان و جانبازان و خدمتگزارانمان را تنها نمی گذاریم و دست در دست یکدیگر در کنار هم همچون قله‌ی سرافراز ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم؛ ما از قرآن الهام می‌گیریم و  بیدی نیستیم که از تهدیدهای رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا بترسیم؛ ما قوی هستیم و از قرآن مدد می گیریم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به حضور باشکوه مردم در اهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور گفت: اجتماع مردم جواب محکمی به یاوه های رئیس‌جمهور بی‌ادب آمریکا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار