فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا:

ایران به الگویی قابل اتکا برای جبهه مقاومت تبدیل شده است

حمزه بیدادی گفت: ملت ایران از تمام امتحان‌ها سربلند بیرون آمد و امروز به الگوی قابل اتکا برای جبهه مقاومت و آزادمردان جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۳۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ - 14February 2019

ایران به الگویی قابل اتکا برای جبهه مقاومت تبدیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «حمزه بیدادی»، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا، امروز (پنج‌شنبه 25 بهمن) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، که در سالن همایش لشکر 84 بر گزار شد، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به جمعی از پاسداران در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: عملیات‌های تروریستی دشمنان مسبوق به سابقه است، اما این گونه عملیاتها و اقدامات خرابکارانه موجب تقویت اراده ملت ایران می‌شود.

وی گفت: سناریوی دشمن در دنیا این است که دنیا به‌سمت دوقطبی شدن می‌رود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا افزود: ایران به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و رهنمودهای نورانی مقام معظم رهبری امن‌ترین کشور در نا امن ترین نقطه دنیاست.

بیدادی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیان داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با  بصیرت ملی مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر سه محور دین، ولایت و مردم پایه‌گذاری شده و مردم صاحب انقلاب هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا با تاکید بر این‌که ملت ایران از تمام امتحان‌ها سربلند بیرون آمد و امروز به الگوی قابل اتکا برای جبهه مقاومت و آزادمردان جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: لشکر 84 سابقه عملیاتی درخشانی در دفاع مقدس دارد و در تمامی مأموریت هایی که به این لشکر واگذار شده است، موفق بوده است.

وی با تاکید بر این‌که امیر دریکوند فرمانده سابق لشکر 84 از افسران نزاجا بود که 35 سال سابقه خدمت دارد، یادآور شد: امروز امیر مراد خوش‌کنار که از افسران خوشنام ارتش است و در مقاطع مختلف و در مشاغل مختلف ستادی و فرماندهی مشغول به خدمت بوده رسماً به‌عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار