سردار شیرازی در نشست پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه:

بیانیه رهبر معظم انقلاب حامل نقاط برجسته‌ای از موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب است

دبیر انجمن سپاس گفت: در بیانیه مهم مقام ولایت نقاط برجسته‌ای از موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیار انقلاب به اجمال برشمرده شده که نقاط اوج آن کاملا نمایان است.
کد خبر: ۳۳۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ - 14February 2019

بیانیه رهبر معظم انقلاب حامل نقاط برجسته‌ای از موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب استبه گزارش خبرنگار جهاد و حماسه دفاع‌پرس، سیزدهمین نشست همدلی پیشکسوتان اطلاعات و امنیت سپاه، شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی به همت انجمن سپاس برگزار شد.

سردار محسن شیرازی دبیر انجمن سپاس در ابتدای این مراسم به شهادت جمعی از پاسداران نیروی  زمینی سپاه اشاره  کرد و اظهار داشت: این گونه شهادت‌ها در جریان انقلاب اسلامی تازگی ندارد و در همه این ۴۰ سال انقلاب اسلامی در صحنه‌ها مختلف به دفعات شاهد آن بوده‌ایم. این شهادت‌ها به ما یادآوری می‌کند که در اهدافمان ایستادگی کنیم هرچند حیات برادران پاسدار برای ما ارزشمند است و طایفه داریم نسبت به آن متعهد باشیم.

وی ورود به دهه پنجم انقلاب را تبریک گفت و افزود: سپاه پاسداران و اطلاعات سپاه سهم زیادی در تثبیت و اعتلای انقلاب در چهره‌های دهه گذشته داشته است. خصوصا در دهه اول انقلاب که قائله‌ها در کردستان ترکمن صحرا، آذربایجان و شمال آغاز شد و نیروهای سپاه در همان ابتدا وارد کار شدند و در ادامه نیز استقامت را ادامه خواهند داد.

دبیر انجمن سپاس عنوان کرد: امیدوارم در ۴۰ سال دوم انقلاب که مقام معظم رهبری آن را چهار دهه جوانان یاد کردند موفقیت‌های نظام بیش از گذشته باشد. در بیانیه مهم مقام ولایت نقاط برجسته‌ای از موفقیت‌ها و پیروزی‌ها بسیار انقلاب به اجمال برشمرده شده که نقاط اوج آن کاملا نمایان است. 

شیرازی گفت: سهم ما به عنوان پیشکسوتان سپاه و اطلاعات در ترغیب و تشویق جوانان و هدایت آن‌ها بسیار مهم و تعیین کننده است. خانواده‌های ما آنچه از ما سراغ دارند تلاش و کوشش شبانه‌روزی در اعتلای اهداف انقلاب اسلامی است. ما پاسداران از صمیم‌جان تا به امروز تلاش کرده‌ایم که امیدواریم مقبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد اما باید این تلاش و کوشش و باور قلبی را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بدهی است که در راه پیش‌روی کاستی‌های زیادی وجود دارد اما آنچه انقلاب به عنوان محقق شدن تمدن اسلامی دنبال دارد ایجاب می‌کند ما از این کمی‌ها عبور کنیم و به قله نگاه کنیم. یک دهه از فعالیت‌های انجمن سپاس طی شده است. حضور پیشکسوتان در برنامه‌های مختلف، همراهی و همکاری آن‌ها باعث پیشرفت برنامه‌های این انجمن شد که امیدواریم در دهه دوم این فعالیت‌ها بیشتر شود تا بتوانیم بسیاری از کارهای باقی‌مانده را به پیش ببریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار