در ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت صورت گرفت؛

رونمایی از 9 کتاب مکتوب و صوتی ویژه بانوان در یزد

در ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از 9 کتاب مکتوب و صوتی ویژه بانوان شاهد و ایثارگر استان یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۳۳۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ - 14February 2019

۹ کتاب مکتوب و صوتی ویژه بانوان در یزد رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، 9 مجموعه آثار مکتوب و صوتی مرتبط بانوان ایثارگر و شهید و استان یزد ظهر امروز (پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه) به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس یزد در آیین  ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت یزد رونمایی شد.

در این جشنواره، از کتاب «پیله عشق» که مجموعه از خاطرات بانوان پرستار استان یزد است و توسط «فاطمه عابدی» به رشته تحریر درآمده رونمایی شد.

همچنین کتاب «دمنوش خاطرات» شامل مجموعه ایداز اشعار شعرای زن استان یزد هم در این جشنواره رونمایی شد، دمنوش خاطرات مجموعه اشعاری است که بانوان شاعر استان یزد در حوزه ایثارگری بانوان سروده‌اند و عالیه محرابی، شاعر شناخته شده یزد، آنرا گردآوری کرده است.  

علاوه بر این دو کتاب مکتوب، هفت کتاب صوتی با هدف ارائه به فضای مجازی، در این جشنواره رونمایی شد که کتاب‌های صوتی رونمایی شده در این مراسم ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و تنظیم شده و توسط ناهید فرجی  گوینده به نام صدا وسیما یزد، خوانده شده است.

این کتب توسط سازمان حفظ و نشر مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد تهیه و آماده رونمایی در این مراسم شد و علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب‌ها و استفاده از محتوای آنها به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد واقع در بلوار تیمسار فلاحی جنب پارک آزادگان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار