امام‌جمعه موقت الشتر:

انتقام خون به ناحق ریخته شده پاسداران انقلاب گرفته می‌شود

حجت‌الاسلام پرویز صالحی گفت: به زودی سپاه و نیروهای مسلح ما انتقام خون به ناحق ریخته شهدای حادثه تروریستی زاهدان را خواهند گرفت و جواب دندان‌شکن به آن‌ها خواهند داد.
کد خبر: ۳۳۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 15February 2019

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «پرویز صالحی» با اشاره به حضور پر شور، باشکوه و سر افرازانه ملت شجاع و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم آگاه و فهیم و ولایتی شهرستان سلسله که با وجود بارش برف حماسه خلق کردند و دشمنان را شگفت زده کردند.

وی گفت: آنهایی که دلشان با انقلاب بود از این حماسه حضور تعریف و تمجید کردند و دشمنان در مقابل این حماسه حضور حرفی برای گفتن نداشتند. 

امام جمعه موقت الشتر با بیان اینکه تحریم‌های سخت نمی تواند ملت ما را تسلیم کند، افزود: مردم با حضور خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام را ناامید کردند.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: آمریکایی ها با آن همه تبلیغات که قبل از راهپیمایی داشتند بعد از راهپیمایی سکوت اختیار کردند. 

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از چند جهت اهمیت داشت، تصریح کرد: عظمت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، جو روانی دشمنان نظام و انقلاب و در راس آن‌ها آمریکا و منافقین که می گفتند انقلاب اسلامی جشن 40 سالگی را نمی بیند برهم زد چرا که دشمنان هزینه های زیادی کردند که ایران این جشن 40 سالگی را نبیند اما ملت با حضور خود پیش بینی دشمن را خنثی کرد. 

امام جمعه موقت الشتر با بیان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی زیاد گریبان ملت شده است، خاطر نشان کرد: ملت با همه گلایه مندی که از ناکارآمدی ها دارد به میدان آمدند تا جواب رد به تحریم ها بدهند و خون شهدایی که برای انقلاب و ایران ریخته شده حفظ شود.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه مسئولین باید بیدار شوند و به این ملت سرافراز خدمت کنند و برای حل مشکلات جهاد کنند، گفت: آن هایی که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی هزینه کردند و با ترور کردن تعدادی از پاسداران و با به شهادت رساندن آن ها می خواهند جلوی حرکت انقلاب را بگیرند بدانند به زودی سپاه و نیروهای مسلح ما انتقام خون به ناحق ریخته این شهدا را خواهند گرفت و جواب دندان شکن به آن ها خواهند داد.

وی در پایان گفت: ما هرچه شهید بدهیم این ملت بیدارتر و هوشیارتر خواهند شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار