سردار فدوی تأکید کرد؛

ضرورت پیاده‌سازی فرمول دفاع مقدس در جنگ اقتصادی و فرهنگی/ باید در جنگ اقتصادی به قواعد قرآن عمل کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر طبق فرمول دفاع مقدس در شرایط سخت عمل کنیم و به شروط خداوند پایبند باشیم، در جنگ اقتصادی و فرهنگی از پس دشمن برمی‌آییم.
کد خبر: ۳۳۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ - 15February 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امشب (جمعه 26 بهمن ماه) در گردهمایی رزمندگان پیشکسوت گردان «مقداد» لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس که در تالار «اندیشه» حوزه هنری برگزار شد، با تأکید بر اینکه خداوند در تحقق وعده‌های خود تخلف نمی‌کند، اظهار داشت: خداوند برای تحقق همه وعده‌های خود شرط گذاشته است و امروز در انقلاب اسلامی، ۴۰ سال است که بندگان صالح خدا به این شروط عمل کرده‌اند.

وی افزود: امروز دلدادگان انقلاب خصوصا دلدادگان ویژه آن یعنی رزمندگان، با اطمینان و با زبان و عمل خود، به شروط خداوند عمل کردند و محک خوردند.

فدوی با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگ‌ترین محک تاریخ انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: رزمندگان ما در حالی محک خوردند که زیباترین صحنه‌ها را خلق کردند. شاید در طول تاریخ، هیچ رزمندگانی در جنگ‌ها نبودند که جمع‌های آن‌ها آن‌قدر زیبا و خوشحال باشد.

سردار دریادار «فدوی» با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان و این‌که امروز جلوه‌های دفاع مقدس وجود دارد، اما ظاهر آن تغییر کرده است، گفت: انقلاب تا وقتی پیش می‌رود، جلوه‌های بزرگ‌تری از عظمت خود را به نمایش می‌گذارد و امروز که نزدیک به ۳۰ سال از دفاع مقدس می‌گذرد، همچنان عطر و بوی آن در جلوه‌های دیگر وجود دارد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به این‌که آمریکا و همراهانش به گرد پای ابوسفیان نمی‌رسند، بیان داشت: به غیر از ابوسفیان، تاریخ اسلام در هیچ مقطعی، دشمنانی مانند دشمنان این ۴۰ سال نداشته است.

وی ادامه داد: هر روز دشمنان انقلاب اسلامی دشمنی خود را بیشتر و تخصصی‌تر کرده‌اند، اما به برکت امامین و شهدا، اعتراف کرده‌اند که نمی‌توانند از نظر نظامی از پس ایران بر بیایند.

سردار دریادار «فدوی» تصریح کرد: دشمنان امروز اسلام وقتی به دنبال نفوذ در میان دلدادگان به انقلاب مانند لبنان، فلسطین، بحرین، سوریه و عراق نیز رفتند، شکست خوردند.

وی با بیان این‌که رزمندگان و دلدادگان انقلاب در صحنه‌هایی که پای جان در میان بود، جان خود را در کف دست گذاشتند، تأکید کرد: اگر طبق فرمول همان شرایط سخت عمل کنیم و به شروط خداوند پایبند باشیم، در جنگ اقتصادی و فرهنگی از پس دشمن برمی‌آییم.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: امروز جای تعجب است که ما انتظار داشته باشیم تا در جنگ اقتصادی به‌جای عمل به قواعد قرآن، به قواعد دشمن عمل کنیم و پیروز شویم.

وی با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام در یمن، خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان یمنی، چون براساس قاعده ما عمل می‌کنند، پیروز می‌شوند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها