مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم خبر داد؛

اختتامیه جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت در قم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت روز دوشنبه ۶ اسفند ماه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 17February 2019
اختتامیه جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت اظهار داشت: این جشنواره ۵ سال متوالی است که در هفته بزرگداشت مقام زن و مقارن با ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت تصریح کرد: الگوسازی در ارتباط با شخصیت والای حضرت زهرا (س) در ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی، تجلیل از مقام شامخ و ارزشمند زنان حماسه آفرین با محوریت همسران رزمندگان، شهدا، جانبازان و تلاش برای ایجاد زمینه‌های حضور و مشارکت زنان و خانواده‌ها در ارائه سبک زندگی اسلامی - ایرانی، منطبق بر دوران دفاع مقدس از مهمترین اهداف این جشنواره است.

حسینی متذکر شد: در این مراسم ضمن رونمایی از شناسنامه شهیده فخرالسادات کفاش‌حسینی از ۱۴ نفر از مادران و همسران شهدا در استان تجلیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار