فرمانده سپاه شهرستان دلیجان:

شهدای فاطمیون باعث شدند ارتباط خوبی بین ما و اتباع افغانستانی برقرار شود

فرمانده سپاه شهرستان دلیجان گفت: شهدای مدافع حرم فاطمیون باعث شده‌اند که در این شهر ارتباط خوبی بین اتباع برقرار شود و آنها برنامه‌های خود را با ما هماهنگ می‌کنند و این برداشت که اتباع یک تهدید برای جامعه هستند را از بین می‌برد.
کد خبر: ۳۳۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ - 19February 2019

شهدای فاطمیون باعث شدند ارتباط خوبی بین ما و اتباع افغانستانی برقرار بشودسرهنگ «مهدی نباتی» فرمانده سپاه شهرستان دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی در خصوص حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان اظهار داشت: هر پاسداری که این لباس سبز را بر تن می‌کند خودش را خادم مردم می‌داند و ما هیچ چیز جز جان ناقابل نداریم که در راه خدمت به مردم و دفاع از انقلاب و نظام و رهبری هدیه کنیم و ان‌شاءلله عاقبت همه ما ختم به شهادت شود.

نباتی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی گفت: ان‌شاءلله همانطور که فرمانده‌کل سپاه فرمودند، به زودی انتقام سختی از عاملان این حادثه تروریستی خواهیم گرفت و ان‌شاءلله بازتابی خواهد داشت که هیچ گروه و کشوری فکر تجاوز به این کشور را هم نکند.

فرمانده سپاه شهرستان دلیجان ادامه داد: زادگاه دو تن از این شهدای گرانقدر به نام شهیدان «ابراهیم صیادی نشلجی» و «سید ثارالله موسوی حسناوردی» استان مرکزی و منطقه «اردهال» بوده و مردم این شهر در مراسمی که در آستان مقدس حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) برای استقبال از این دو شهید برگزار شد استقبال خیلی خوبی کردند.

وی در خصوص یادمان شهدای مفقود الجسد مدافع حرم گفت: به کمک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان این یادمان در کنار گلزار شهدای دلیجان بنا شد که میزبان 6 تن از شهدای عزیز مفقود الجسد مدافع حرم است و قبل از اجلاسیه شهدای مدافع حرم و در ایام الله دهه فجر توسط نماینده مجلس و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

نباتی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم فاطمیون باعث شده‌اند که در این شهر ارتباط خوبی بین اتباع برقرار شود و آنها برنامه‌های خود را با ما هماهنگ می‌کنند و این برداشت که اتباع یک تهدید برای جامعه هستند را از بین می‌برد.

وی گفت: در اجلاسیه‌ها و برنامه‌هایی که برگزار می‌شود حضور اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان را در دستور کار داریم چرا که خیلی از این افراد دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، اما خاطرات را در برنامه‌های مختلف شنیده‌اند و از طرفی در کنار اتباع خارجی کار کردن خیلی از تهدیدات را از بین می‌برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار