اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در بندرعباس برگزار شد

یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و همچنین جایزه داستان یوسف شب گذشته «سه شنبه» در سالن نهاد کتابخانه‌های هرمزگان در بندرعباس با حضور شاعران و نویسندگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ - 20February 2019

اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در بندرعباس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، دریادار دوم پاسدار «حبیب اله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس اظهار داشت: قالب شعری در جهت معرفی دفاع مقدس ظرفیت بسیار بزرگی است که برگرفته از هنر متعهد انقلابی در زمینه ترویج روحیه ایثار و شهادت و معرفی رشادت های رزمندگان دفاع مقدس موثر است.

سردار میرزایی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور که دشمن از تمام حیله و نیرنگ های خود در ضربه زدن به جوانان ما استفاده میکند ما باید از ظرف های هنری و ارائه اشعار و فعالیت های مختلف هنری در حوزه دفاع مقدس بهره برده و موجب دلگرمی مردم شویم.

گفتنی است اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به عنوان معتبرترین جشنواره با موضوع دفاع مقدس در استان هرمزگان یازدهمین سال خود را شب گذشته «سه شنبه» در بندرعباس سپری کرد و از مجموع 320 اثر رسیده به جشنواره در بخش های شعر دفاع مقدس، جنگ نرم و شعر کودک 11 نفر برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند.

ابراهیم آرمات، زینب احمد نیا، زهرا اسپید، مهدی ناصریان و ایرج انصاری فرد در بخش شعر دفاع مقدس و سید ابراهیم حسینی، سعیده سلماسی و معصومه زارع به عنوان شایستگان تقدیر این حوزه معرفی شدند. عارف معلمی، فرزانه اکثیر و یاسمین عباسی نیز از سایر برگزیدگان در بخش های مختلف این جشنواره بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار