باقرزاده در مراسم استقبال از پیکر های شهدا:

ما تا همیشه تاریخ مدیون شهدا هستیم

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا مایه غرور هستند، گفت: ما به شما افتخار می‌کنیم و هر کجا محل دفن شما است، زیارتگاه مردم است.
کد خبر: ۳۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹ - 11November 2014

ما تا همیشه تاریخ مدیون شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از پیکر 75 شهید گمنام در شلمچه، خطاب به شهدا اظهار کرد: همه ما آمدهایم تا به شما بگوییم ما برادر و خویشاوند شما هستیم و عاشقانه پیرو راه و طریقت شماییم.

وی با بیان اینکه اگر امروز چشم منتظر مادران بسیاری به کوچه نگاه میکند، گفت: همین مادران و خواهران و برادران شما در برابر نیش دشمن جانانه ایستادند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا افتخارآفرینان و قهرمانان این آب و خاک هستند، افزود: شما شهیدان مایه غرور هستید و ما به شما افتخار میکنیم و هر کجا محل دفن شما است، زیارتگاه مردم است و تا همیشه تاریخ خود را مدیون شما میدانیم.

باقرزاده در ادامه بیان کرد: امروز اگر افتخار داریم به دستور رهبری در مقابل دشمنان بایستیم به برکت حمایت شما از امام و برکت تبعیت از ولایت و دفاع شما از دین است.

وی حمایت از رهبری را نتیجه نشان دادن راه و طریقت توسط شهیدان دانست و تصریح کرد: شما راه را به ما نشان دادید که امروز در مقابل اقدامات استکبار و مقابل تجاوزگران بایستیم و مقاومت کنیم.

وی در پایان عطر حضور شهدا را دارای شمیمی پراکنده از شلمچه تا دورترین نقطه میهن خواند و گفت: امروز عزت و افتخار را به جامعه ما تزریق کردید و امروز آمدهایم تا دستهای زیر تابوتمان را برای طلب دستگیری دراز کنیم و از شما بخواهیم تا در مسیر پر افتخار رهبر که راه شما است گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها