مادر شهید «روشنی‌دیز» آسمانی شد

مادر شهید «حقعلی روشنی‌دیز» در شهرستان خلخال دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ - 21February 2019

مادر شهید روشنی به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، مادر شهید والامقام «حقعلی روشنی‌دیز» در شهرستان خلخال دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پیکر این مادر صبور و فداکار با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در روستای «دیز» تشییع و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

مجلس ترحیم به همین مناسبت ساعت 14 امروز با حضور مردم شهیدپرور منطقه و جمعی از مسئولان و نیز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع این روستا برگزار می‌شود.

بسیجی حقعلی روشنی‌دیز متولد چهارم تیر 1336 در روستای دیز از توابع خلخال دواطلبانه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و سرانجام در 22 دی 1365 در عملیات افتخارآفرین کربلای 5 منطقه عملیاتی شلمچه به خیل شهدای گلگون کفن مدافع عزت و سربلندی میهن اسلامی پیوست.

این شهید والامقام در بخش‌هایی از وصیت نامه خود می‌نویسد: «خدایا به امام عزیزمان طول عمر با عزت و شرف عطا فرما تا این کشتی طوفان زده را به ساحل نجات رسانیده و به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل دهد. اگر خواستید برای من گریه کنید مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش را به یاد آورید و برای آن‌ها گریه کنید. مبادا که نزد ضد انقلاب و بریده از انقلاب گریه نمایید، زیرا گریه شما پیش آن‌ها ضعف و سستی ایمان شما را خواهد رسانید.

همسرم فرزندانم را در دامن پر محبتت تربیت کرده تا در این زمان عصر شکوفایی اسلام فرزندانی شایسته برای اسلام باشند.‌ ای پدر و‌ای مادر مبادا روزی که برادرانم خواستند که به جبهه بیایند مانع شوید؛ از تمام بستگان خود می‌خواهم که حجاب خود را که برنده‌تر از خون شهید است، حفظ کنند و به همه شما توصیه می‌کنم که مساجد را خالی نگذارید و اطاعت از ولایت فقیه را سرلوحه امور دینی و دنیوی خود قرار دهید».

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار