مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران:

مخاطب شناسی هدف اصلی برنامه‌هایی با محوریت شهدا باشد

«عیسی قاسمی طوسی» با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از حضور آحاد مختلف مردم یادواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: مخاطب شناسی خیلی مهم است و باید برای همه مردم برنامه داشته باشیم.
کد خبر: ۳۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 23February 2019

مخاطب شناسی هدف اصلی برنامه‌هایی با محوریت شهدا باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عیسی قاسمی طوسی» مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» که امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با تسلیت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان، اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا باعث می‌شود خون این جوانان پایمال نشود و انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از حضور آحاد مختلف مردم یادواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی، به راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری جوانان و اقشار مختلف مردم اشاره و عنوان کرد: مخاطب شناسی خیلی مهم است و باید برای همه مردم برنامه داشته باشیم.

این مسئول از راهیان نور به عنوان نجربه خوبی در جذب حداکثری نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم یاد کرد و گفت: برگزاری این مراسم نیز بستر خوبی برای تقویت این حوزه به شمار می‌آید.

طوسی با تأکید بر معرفی شهدای مدافع حرم به جوانان و نسل امروز جامعه، عنوان کرد: در برگزاری اینگونه مراسم به غذای روح جوانان بیشتر پرداخته شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم به شهدا و نظام علاقمند بوده و در شرایط بد اقتصادی می‌توانیم با همدلی، وحدت و انسجام این مسیر را طی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه نگاه بخشی‌نگری و منطقه ای آسیب جدی به بدنه انقلاب خواهد زد، گفت: در برگزاری مراسم «اردیبهشت مقاومت» برنامه‌ها را به فراخور زمان و مکان در جای جای استان پیش‌بینی و مردم را درگیر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار