حاجی‌دلیگانی:

جریان دیکتاتورمآب مانع اطلاع‌رسانی درباره پالرمو به نمایندگان شد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که به دنبال دیکتاتوری در مجلس است تلاش کرد عوارض پیوستن به کنوانسیون‌های CFT و پالرمو را از نگاه نمایندگان پنهان کند و اجازه نداد اطلاعات صحیح به برخی نمایندگان برسد.
کد خبر: ۳۳۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 24February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر لزوم عدم تصویب لوایح CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: خدای ناکرده تصویب CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام آثار نامطلوبی به دنبال دارد که یکی از این آثار تأییدی بر رفتار مستکبرانه آمریکا و کشور‌های اروپایی است و این پیام را به دنیا می‌دهد که آن کسی که زور بیشتری داشته باشد، مرجع و مبنای تصمیم‌گیری است.

وی افزود : تصویب این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام و آثار بعدی آن که در بالا ذکر شد، درواقع گامی است در جهت تثبیت نظام کدخدامحوری در دنیا؛ چراکه آن‌ها به دنبال ایجاد و تثبیت پایه و اساس دهکده جهانی هستند که بر اساس آن ساختار این دهکده یک کدخدا دارد و همه باید از آن تبعیت کنند و درواقع رعیت آن باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیام دیگری که تصویب لوایح فوق‌الذکر در مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد این است که به ملل آزاده دنیا این پیام را می‌دهد که ببینید ما ایران را هم که در راس جریان مقاومت و آزادیخواهی در دنیا بود، بدین صورت لگام زدیم و مهارش کردیم و این برای چشم‌ترسی ملت‌های دیگری است که به دنبال راه مستقل زیستن ایران هستند و این راه را انتخاب کرده‌اند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این‌ها به دنبال این هستند که در صورت تصویب این لوایح روح آزادمنشی ملت ایران و روح مردانگی و عزت و سربلندی مردم ایران را به‌زعم خود از این ملت بگیرند و به خیال خود درسی به ایران بدهند که دیگر دنبال عزت و سربلندی نباشد.

وی افزود: نکته مهم‌تر این است که با تصویب این دو لایحه حجم و دقت هوشمندانه برای فشار به ایران زیادتر خواهد شد و همه روزنه‌هایی که برای تنفس اقتصاد ایران وجود دارد، مسدود خواهد شد و بار اقتصادی و روانی آن باز بر ملت ایران تحمیل شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته بعدی این است که آن‌ها به دنبال این هستند که با تصویب این دو لایحه قدرت دفاعی و قدرت تسلیحاتی ایران را رصد و به نوعی محدود کنند و از این رهگذر گام بعدی آن‌ها خلع سلاح ایران خواهد بود.

حاجی دلیگانی با اشاره به پشت پرده تصویب لوایح CFT و پالرمو تصریح کرد: یک جریانی در مجلس تلاش کرد تا عوارض پیوستن به این دو کنوانسیون (CFT و پالرمو) را از ذهن و نگاه نمایندگان پنهان کند و این جریان اجازه نداد تا اطلاعات صحیح به برخی نمایندگان برسد و با این کار خود با روشنگری در این خصوص مخالفت کردند.

وی در پایان گفت: این جریان همان جریانی است که اکثریت را در مجلس در اختیار دارد و به دنبال دیکتاتوری در مجلس است و اقلیتی را که در مجلس انقلابی هستند، روز به روز در تنگنا قرار دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها