عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مسئولان مرفه‌نشین از درک وضعیت وخیم معیشتی مردم عاجزند

«رحیم زارع» با انتقاد از غیبت وزیر کشاورزی و رییس کل بانک مرکزی در جلسه تدبیراندیشی در خصوص کاهش مشکلات معیشتی مردم و ثبات قیمت در بازار کالاهای اساسی گفت: مسئولان مرفه‌نشین از درک وضعیت وخیم معیشتی مردم عاجز هستند.
کد خبر: ۳۳۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ - 25February 2019

مسئولان مرفه‌نشین از درک وضعیت نامساعد معیشتی مردم عاجزند«رحیم زارع» نماینده مردم شهرستان‌های بوانات و آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش با برخی از مسئولان دولتی که به منظور بررسی و تدبیراندیشی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائلی که باعث شده است تا مردم از نظر معیشتی در تنگنا قرار بگیرند، بحث افزایش قیمت در بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز آن‌هاست؛ لذا این بحث در جلسه اخیر مجلس از سوی برخی نمایندگان مطرح و قرار بر این شد تا جلسه‌ای با حضور وزیر صمت، رییس کل بانک مرکزی، وزیر جهاد کشاورزی و رؤسای اتاق‌های تعاون و اصناف برگزار شود.

وی با بیان این‌که این جلسه صبح امروز و به منظور تدبیراندیشی در خصوص کاهش مشکلات معیشتی و ثبات قیمت در بازار کالاهای اساسی مردم برگزار شد، گفت: با توجه به این‌که قرار بود در این جلسه وزیر کشاورزی و رییس کل بانک مرکزی هم حضور داشته باشند؛ اما متأسفانه این امر محقق نشد و آن‌ها از غایبان این جلسه بودند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعبیر اعضای کمیسیون اقتصادی این است که حضور نیافتنِ آقایان «حجتی» و «همتی» در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات معیشتی مردم برگزار شده است، معنایی جز کم‌توجهی به دغدغه‌های مردم ندارد.

زارع با توجه به این نکته که وزیر صمت هم با تأخیر در جلسه صبح امروز حاضر شد، تصریح کرد: باید بپذیریم که عزم جدی در برخی مسئولان برای بهبود مشکلات اقتصادی وجود ندارد؛ چراکه از مرفه‌نشینان انتظار نمی‌رود تا درد مردم را درک کنند.‌

این نماینده خانه ملت با بیان این‌که قرار بود کمیسیون اقتصادی گزارشی از تنظیم بازار کالاهای اساسی به رییس مجلس ارائه دهد، خاطرنشان کرد: به دلیل حضور نیافتنِ مسئولان در جلسه صبح، این گزارش تهیه نشد.

وی تلاش همه‌جانبه مسئولان برای کاهش مشکلات معیشتی مردم را امری ضروری دانست و گفت: هم مردم و هم مسئولان می‌دانند که با شعار هیچ چیزی حل نمی‌شود؛ لذا مسئولان باید برای بهبود وضعیت نامناسب اقتصادی، عمل‌گرا باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار