مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

حضرت زهرا (س) آیینه تمام نمای صفات الهی و کمالات معنوی است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: حضرت زهرا (س) آیینه تمام نمای صفات الهی و کمالات معنوی، دفاع جانانه از ولایت و اوج عروج انسانی است.
کد خبر: ۳۳۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ - 26February 2019

حضرت زهرا (س) آیینه تمام نمای صفات الهی و کمالات معنوی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

به خود می‌بالیم که نامگذاری روز زن و تجلیل از مقام مادر، همزمان با  تولد شخصیتی است كه بدون تردید تاریخ بشریت به وجود گرانقدر و ارزشمند ایشان مفتخر است؛ بزرگ بانویی که کوثر خدا، آیینه تمام نمای صفات الهی و کمالات معنوی، دفاع جانانه از ولایت و اوج عروج انسانی است.

پرورش یافتگان مکتب این بانوی بزرگوار، انسان‌های بزرگ و خودشکوفایی هستند که در طول تاریخ، موجبات پیشرفت جوامع بشری را رقم می‌زنند و حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که میلادش مقارن با این روزها است، یکی از چشمه‌های زلال این آستان مقدس است.

از درگاه ایزد منان می‌خواهم ما را در نزدیک شدن به منش این چهره درخشان مکتب اسلام یاری دهد تا بتوانیم همواره در زندگی فردی و اجتماعی خود پیرو واقعی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، به عنوان الگوی کامل زن مسلمان بوده و در صیانت از جایگاه شایسته زنان در خانواده و جامعه کوشا باشیم.

این مناسبت فرخنده بهانه‌ای است برای تکریم و تجلیل از همراهان همیشگی؛ بانوان پاک سرشت، مهربان، توانمند، مصصم و سخت کوش در سراسر استان مازندران که توانسته‌اند علاوه بر نقش برجسته و بنیادی در خانواده حضور فعال و سرزنده‌ای را در بالندگی و شکوفایی سرزمین‌مان رقم بزنند.

امید است با افزایش توانمندی‌های همه بانوان گرانقدر و فرهیخته، فرصت بهره‌گیری بیشتر از شایستگی‌های حرفه‌ای و تخصصی، ارتقای جایگاه شما عزیزان و شتاب بخشی در توسعه اهداف و رسالت‌های دولت فراهم آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار