نماینده ولی فقیه در لرستان:

الگوهایی داریم که اگر به آنها نظر کنیم سعادت دنیا و آخرت‌مان تامین است

آیت الله «سید احمد میرعمادی» با بیان اینکه اقتصادی که امام علی (ع) به دنبال آن بود استقلال اقتصادی بود، گفت: ما اسوه‌ها و الگو‌هایی داریم که اگر به آن‌ها نظر کنیم سعادت دنیا و آخرت‌مان تامین است.
کد خبر: ۳۳۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ - 27February 2019

ما الگوهایی داریم که اگر به آنها نظرکنیم سعادت دنیا و آخرت ما تامین استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان امروز چهارشنبه در دهمین همایش بین المللی سیره علوی که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: سیره علوی حلال مشکلات اقتصادی جامعه است و ما برای اصلاح امور اقتصادی نیازمند بیگانگان نیستیم، ما الگویی مانند علی (ع) داریم.

وی با بیان اینکه همایش سیره علوی هر سال مطابق منویات مقام معظم رهبری و بر اساس شعار سال برگزار می شود، گفت: امسال این همایش با رویکرد اقتصاد و جامعه شکل گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه  هر چه راجع به امام علی(ع) سخن بگوییم کم است، افزود: علی (ع) اقیانوس فضیلت ها است، در عبادت عابدترین مردم است، در اوج معرفت قرار دارد، در جنگ و جهاد شجاع ترین مردم است، در زهد، جود، کرم، بخشش، ایثار و انفاق به مرحله ای رسید که سوره هایی در شان ایشان نازل شده است.

آیت الله میرعمادی با تأکید بر اینکه  حضرت علی (ع) در حکومت و سیاست عدالت و صداقت داشتند، بیان کرد: یکی از فضیلت های ایشان سخنان به جا مانده از این امام بزرگوار است.

وی با بیان اینکه خطبه های امام علی (ع) باید خوانده شود و از آنها درس گرفت، تصریح کرد: امروز مهم ترین مسئله شناخت هویت فردی، اجتماعی و ملی است و ما برای اصلاح امور اقتصادی نیازمند بیگانگان نیستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام علی (ع) در میدان عمل، محراب عبادت و سیاست و حکومت داری نظیر ندارد، خاطر نشان کرد: امام علی (ع) با اینکه در جنگ های زیادی بود اما لحظه ای از اقتصاد و معیشت مردم غافل نبود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اقتصادی که امام علی(ع) به دنبال آن بود استقلال اقتصادی بود، یادآورشد: ما اسوه ها و الگوهایی داریم که اگر به آنها نظر کنیم سعادت دنیا و آخرت ما تامین است و اسوه و الگوهایی داریم که تمدن ساز و رفع کننده مشکلات اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان سخنان رهبری را در 40 سالگی انقلاب برگرفته از کلام امام علی(ع)  دانست و گفت: امروز رهبری با این بیانیه آینده کشور را ترسیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها