امام جمعه موقت ساری:

پیروزی سوریه در مقابله با تروریسم موجب عزت مسلمین جهان است

امام جمعه موقت ساری با اشاره به پیروزی دولت سوریه و جبهه مقاومت بر تروریست‌ها گفت: این پیروزی برای مسلمین جهان عزت‌بخش است.
کد خبر: ۳۳۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 01March 2019

مستمندان و آبرومندان جامعه مورد حمایت قرار گیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امام جمعه موقت شهرستان ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: در حالی که دشمنان به سرکردگی آمریکا از نخستین روزها با خدعه و نیرنگ خود در صدد براندازی این نظام الهی بودند، ملت غیور و ولایی ایران اسلامی 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

امام جمعه موقت ساری افزود: به رغم تلاش و فتنه‌انگیزی آمریکا و اسرائیل، مردم هوشیار، با بصیرت، اتحاد، الفت و همبستگی با ولایت فقیه همچون گذشته مانع فتنه‌انگیزی بدخواهان شدند که نتیجه آن را در حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دیدیم.

وی همچنین به سفر بشار اسد به کشورمان و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سوریه با کمک جمهوری اسلامی، نیروی قدس سپاه، مدافعان حرم و حزب الله در مبارزه با گروهک تروریستی داعش به پیروزی رسید و این پیروزی برای مسلمین جهان عزت‌بخش است.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن 14 اسفند سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین تأثیر جنگ اقتصادی بر وضعیت معیشت مردم، از افزایش تعداد مددجویان این نهاد نسبت به سال گذشته خبر داد و خواستار حمایت از افراد مستمند و آبرومند با توجه به نزدیکی عید نوروز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار