امام جمعه یزد:

برنامه‌های فرهنگی اولویت کار بنیاد شهید باشد

آیت‌الله محمدرضا ناصری گفت: کارهای فرهنگی باید در اولویت بنیاد شهید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قرار گیرد.
کد خبر: ۳۳۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ - 09March 2019

به گزارش دفاع پرس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان عصر روز شنبه در جمع مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: عزت نظام اسلامی مدیون جانفشانی شهدا و مقاومت خانواده های آنهاست، بنابراین باید با کمال افتخار در خدمت جامعه هدف با انجام امور فرهنگی بود.

وی ادامه داد: رسیدگی به نیازها و مشکلات خانواده بزرگ شهیدان، فرزندان و اولیای آنها باید به گونه ای انجام شود که آنها چهره خدمات را بیش از گذشته احساس کنند و اگر نوآورانه باشد قطعا خیلی ارزشمند است.

امام جمعه یزد تاکید کرد: برخورد با خانواده شهدا به نحوی نباشد که آنها احساس تنهایی و ناراحتی کنند بلکه باید با صبر و جدیت در راستای حل مسائل و خدمت صادقانه به آنها کار کرد.

ناصری یزدی به اهمیت توجه به فرزندان شهدا و جانبازان اشاره کرد و بیان داشت: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه‌های خوبی برای آینده نظام و کشور هستند و نباید به آنها بی توجه بود.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: انجام برنامه های فرهنگی و ارزشی در کنار رسیدگی به سایر نیازهای جامعه هدف در اولویت این اداره کل است.

احمد ابراهیمی افزود: برگزاری یادواره و یادبود‌ها، ساماندهی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اگر فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه گسترش یابد توطئه های فرهنگی استکبارجهانی نقش بر آب می شود و آنها در اهداف خود متحمل شکست می شوند.

در این دیدار تعدادی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اهمیت فعالیت های فرهنگی، برگزاری یادواره ها و همکاری دستگاه های اجرایی در ترویج فرهنگ شهادت تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار