لاریجانی در صحن مجلس تاکید کرد؛

توجه ویژه مجلس به نظرات رهبر معظم انقلاب در خصوص بودجه سال جدید

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرموده بودند که «بودجه سال جدید متناسب با شرایط فعلی تنظیم شود و طی چهار ماه اصلاحات آن انجام شود» که نظرات ایشان مورد توجه ویژه مجلس قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 10March 2019

توجه ویژه مجلس به نظرات رهبر معظم انقلاب در خصوص بودجه سال جدیدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 اسفند) مجلس شورای اسلامی در خصوص ایرادات هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به لایحه بودجه سال جدید اظهار داشت: هیات عالی نظارت نامه‌ای را به شورای نگهبان داده و ایراداتی را مبنی بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام درباره بودجه 98 گرفته است که شورای نگهبان هم طی نامه‌ای به مجلس خواستار رفع این ایرادات شده است.

وی افزود: یکی دیگر از ایرادات هیات عالی نظارت به بودجه 98 این است که این بودجه از حیث کسری بودجه و منابع متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری نیست و ممکن است کسری بودجه داشته باشیم که ما در جلسه‌ای به آنان توضیح دادیم که چه تغییراتی را در بودجه انجام دادیم و اینکه عملا نمی‌توانیم تغییرات دیگری را در متن لایحه بودجه 98 داشته باشیم.

تاجگردون با بیان اینکه متاسفانه بودجه سال جدید مطابق با شرایط روز کشور و برای مقابله با آثار مخرب ناشی از تحریم‌های آمریکایی‌ها تدوین نشده است، تاکید کرد: اگر جلسه دیگری برای توضیح درباره این مسئله گذاشته شود، قطعاً می‌گوییم تغییرات به چه شکلی انجام شده است اما این بودجه هم مانند هر سال تنظیم شده است و نمی‌تواند در سال جدید راهگشای مشکلات کشور باشد.

در ادامه جلسه این بحث و تبادل‌نظرها علی لاریجانی که ریاست جلسه را عهده‌دار است، گفت: مقام معظم رهبری فرموده بودند که بودجه 98 متناسب با شرایط فعلی تنظیم شود و طی چهار ماه اصلاحات آن انجام شود؛ نظرات ایشان مورد توجه کامل قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار