مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

دانش‌آموزان مناسب‌ترین گزینه برای پیام‌رسانی خون شهدا هستند

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: امروز دانش آموزان در سنگر مدرسه به جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت رسالت سنگینی بر عهده داشته و مناسب‌ترین گزینه برای پیام‌‌رسانی خون شهدا محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ - 11March 2019

دانش آموزان مناسب ترین گزینه برای پیام رسانی خون شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان سیمرغ که با محوریت دانش آموز شهید «قاسم عبادی» برگزار شد، با بیان اینکه دانش آموزان عزیز در انتقال پیام شهدا کوشا باشند، اظهار داشت: امروز دانش آموزان در سنگر مدرسه به جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت رسالت سنگینی بر عهده داشته و مناسب‌ترین گزینه برای پیام رسانی خون شهدا محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به توصیه‌های شهدا در خصوص ضرورت حفظ حجاب در جامعه افزود: دانش آموزان وصایای شهدای عزیز را که سرشار از پند و نصیحت و سفارش است با دقت مطالعه کنند و توصیه‌های شهدای گرانقدر در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، شرکت در نماز جمعه و جماعت، پشتیبانی از ولایت فقیه و... را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

این مسئول داشت: هر یک از شما می‌توانید یک پیام شهید را به دیگران منتقل کنید و در این راستا چگونگی انتقال و محتوای پیام برای گیرنده و مخاطب نسل سوم و چهارم انقلاب مهم تلقی می‌شود.

مظلومی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این یادواره گفت: صداقت، خلوص نیت و کار دلی و اعتقادی از ویژگی‌های بارز این یادواره به شمار می‌رود.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران متذکر شد: به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، به‌طور همزمان 2 هزار یادواره در دو هزار مدرسه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار