مسئول دفتر مکتب و اندیشه دفاعی اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح:

شهدای ما معادله قدرت را در دنیا عوض کردند

سردار «عباسعلی فرزندی» با بیان اینکه شهدای ما معادله قدرت را در دنیا عوض کردند، گفت: اگر تا دیروز نفر سوم دولت آمریکا نخست‌وزیر ما را در دوران رژیم گذشته عوض می‌کرد امروز حاج «قاسم سلیمانی» فرزند شجاع نظام اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده که این اقتدار را مدیون خون شهدایمان هستیم.
کد خبر: ۳۳۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «عباسعلی فرزندی» مسئول دفتر مکتب و اندیشه دفاعی اسلام در ستاد کل نیرو‌های مسلح ظهر امروز در یادواره ۳۶۰ شهید شهرستان گچساران با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا است، اظهار داشت: اینکه در سال ۵۷ مردم گچساران به دفاع از انقلاب اسلامی پرداختند ریشه در روحیه انقلابی این مردم دارد.

مسئول دفتر مکتب و اندیشه دفاعی اسلام در ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به این سخن رهبر انقلاب که فرمود: «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: شناخت وضعیت کشور و دنیا یک ضرورت هست و باید این وضعیت را به درستی مورد بررسی قرار دهیم.

فرزندی با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمودند: انقلاب ما زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی است، عنوان کرد: شهدای ما معادله قدرت را در دنیا عوض کردند و اگر تا دیروز نفر سوم دولت آمریکا نخست‌وزیر ما را در دوران رژیم گذشته عوض می‌کرد امروز حاج «قاسم سلیمانی» فرزند شجاع نظام اسلامی طی پیامی به سردمداران استکبار جهانی بیان می‌دارد که من در مقابل شما ایستادم و هر جا لازم باشد جواب یاوه‌گویی‌های شما را خواهم داد که این اقتدار را مدیون خون شهدایمان هستیم.

وی بیان کرد: شهدا خون‌شان را در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب نثار کردند و امروز باید در راه شهیدان به درستی قدم بگذاریم و یک نگاه ارزشی به حرکت انقلاب اسلامی داشته باشیم.

مسئول دفتر مکتب و اندیشه دفاعی اسلام در ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه همه ما موظف هستیم آثار شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم، گفت: شهرستان گچساران ۳۶۰ شهید به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است و باید تلاش شود تا ده‌ها مستند در این زمینه برای نسل جوان و نیز آیندگان ساخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار