نقش گردان "کربلا" شاهرود در عملیات والفجر 8 بازخوانی شد

نشست بازخوانی نقش گردان "کربلا" شاهرود در عملیات والفجر 8 به منظور تدوین تاریخ جنگ و بررسی حماسه‌های خلق شده رزمندگان استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ - 16November 2014

نقش گردان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، در راستای بازخوانی عملیاتهای هشت سال دفاع مقدس و به منظور تدوین تاریخ جنگ و بررسی حماسههای خلق شده رزمندگان استان سمنان، دومین نشست بازخوانی عملکرد رزمندگان شهرستان شاهرود و نقش گردان کربلا درعملیات والفجر8 با حضور کادر گردان و تعداد زیادی از رزمندگان شرکت داشته در این عملیات برگزار شد.

اسماعیل قاسم پور جانشین وقت گردان کربلا در عملیات والفجر8 دراین نشست با اشاره به اهداف بازخوانی اظهار داشت: اقدام موثر گردان کربلا باعث شد اصل غافلگیری در این عملیات به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به این که رعایت مسائل حفاظتی باعث پیروزی رزمندگان در این عملیات شد، افزود: شهید میثمی در یکی از سخنان خود پس از عملیات والفجر8 فاو را مدیون ام الرصاص دانستند که از این سخن نقش تعیین کننده گردان کربلا بارزتر میشود. 

در ادامه این جلسه که تعداد 30 تن از رزمندگان این عملیات حضور داشتند به بیان مسائل مربوط به اعزام نیرو، آموزشهای عمومی و تخصصی، آموزش شنا، عبور از اروند، حوادث و رویدادها و خاطرات تلخ و شیرین پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها