ما پیروزیم- ۲۸۳/ سردار کارگر در جمع خبرنگاران خبر داد؛

افزایش ۱۰ درصدی زائران راهیان‌نور نسبت به سال‌های گذشته

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از یادمان شهدای والفجر ۸ از افزایش ۱۰ درصدی زائران راهیان‌نور نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ - 17March 2019

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از یادمان شهدای والفجر ۸ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هر سال نسبت به سال گذشته تقریبا ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به بازدید بیش از شش میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال گذشته افزود: در طول ۳۶۵ روز سال، زائران از یادمان‌های شهدا در هفت استان کشور بازدید می‌کنند و اوج بازدید از یادمان‌ها این روزها در استان‌های خوزستان و ایلام است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بحمدالله وضعیت مطلوب است و با تلاش همکاران ما امکانات مورد نیاز برای پذیرایی از زائران فراهم شده است. همچنین جاده‌ها از ایمنی و امنیت مناسبی برخوردار هستند و زیرساخت‌ها نیز نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

سردار کارگر همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را صادر کردند، تصریح کرد: این بیانیه نشان‌دهنده این است که ما وارد یک مرحله جدید شده‌ایم و به کوری چشم دشمنان در ۲۲ بهمن ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم. مردم نیز نشان دادند که همیشه در صحنه حاضر هستند.

وی در ادامه به حضور جوانان در راهیان نور اشاره و عنوان کرد: حضور جوانان هر سال در مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزایش می یابد و سال گذشته بیش از ۷۰ درصد از زائران را جوانان تشکیل می‌دادند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین درباره میزان حضور زائران از سایر کشورها در راهیان نور گفت: تا کنون زائرانی از ۵۳ کشور دنیا در برنامه راهیان نور شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها