ما پیروزیم- ۳۴۵/ امیر دریادار خانزادی:

راهیان نور یعنی یادمان باشد برای چه ارزش‌هایی انقلاب کردیم

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در دلنوشته‌ای، آورده است: راهیان نور یعنی یادمان باشد برای چه ارزش‌هایی انقلاب کردیم، برای اولین‌بار در تاریخ ایران موجب شد تا حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست دشمن نیافتد.
کد خبر: ۳۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ - 19March 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن بازدید از نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش که در پادگان شهدای تکاور خرمشهر تا پایان ایام نوروز پرپاست، در دفترچه دلنوشته‌های بازدیدکنندگان این نمایشگاه دلنوشته خود را یادداشت کرد.

متن این دلنوشته به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

راهیان نور یعنی یادمان باشد برای چه ارزش‌هایی انقلاب کردیم و یادمان باشد برای چه آرمان‌هایی هشت سال دفاع مقدس با اقتدار و شکوه و افتخار، برای اولین‌بار در تاریخ ایران موجب شد تا حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست دشمن نیافتد. برای آرمان‌هایی که شهدای عزیز جان خود را در راه تحقق آن تقدیم انقلاب کردند.

استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، این راه پرافتخار همچنان در راه حفظ ارزش‌ها و تداوم تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب با قدرت و تداوم دارد.

ان‌شاءالله در گام دوم انقلاب و به دست توانمند فرزندان نسل انقلاب و با هدایت مقام معظم رهبری و در حال توجه حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه پروردگار...

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار خانزادی

راهیان نور یعنی یادمان باشد برای چه ارزش‌هایی انقلاب کردیم

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار