ما پیروزیم-۳۷۹/

پیمان با شهدا تجدید بیعت با رهبر انقلاب است

راوی کاروان راهیان نور استان قزوین گفت: حضور ما در راهیان نور ‌و زیارت قدمگاه شهدا به معنای تجدید بیعت با رهبر انقلاب است و این بیعت زمان و مکان نمی‌شناسد.
کد خبر: ۳۳۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 21March 2019

پیمان با شهدا تجدید بیعت با رهبر انقلاب استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «ابوالفضل لاله‌طاهری» از راویان و رزمندگان دوران دفاع‌ مقدس در یادمان شهدای غواص کربلای ۴ با اشاره به ولایت‌پذیری رزمندگان اظهار داشت: در طول دفاع مقدس هیچ چیز جز تبعیت از رهبری نتوانست ما را به پیروزی برساند. برای رزمندگان حکم فرمانده مثل حکم فرمانده کل قوا بود.

وی افزود: من بارها این مساله را تجربه کردم و به عینه می‌دیدم که بچه‌ها بدون چون و چرا هر چه را که به آنها امر می‌شد اطاعت می‌کردند.

لاله طاهری در ادامه گفت: هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند تاریخ دفاع و جهاد و مقاومت تمام شده است. این خیلی دردآور است که بگویم مسئولین و مردم کشورهای دیگر حتی آن‌هایی که مسلمان نیستند سخنان رهبری را دنبال می‌کنند و از آن در تصمیم‌گیری‌های خود استفاده می‌کنند. چرا برخی از مدیران ما آن طور که باید مطالبات رهبری را به کار نمی‌گیرند.

این راوی و رزمنده دوران دفاع مقدس خطاب به زائران راهیان اظهار کرد: شما باید امر رهبری را اطاعت کنید. باید سعی کنیم اقدامات دشمن ما را فریب ندهد و درگیر سختی معیشت نشویم تا رهبرمان تنها بماند. اگر امسال سال رونق تولید است باید در حد توان خود کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم نیست حتما پست و مقامی داشته باشیم. اگر به راهیان نور آمده‌ایم تا با آرمان‌های شهدا پیمان ببندیم باید بدانیم که این پیمان بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است و این بیعت زمان و مکان نمی‌شناسد. ما سعی کنیم پشتیبان ولی فقیه بمانیم تا این سفر راهیان برای ما ثمری داشته باشد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها