ما پیروزیم-۳۸۳/

ضرورت ایجاد بستر رونق اقتصادی برای تولید کالای ملی

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت: شعار امسال که «رونق تولید» است در امتداد همان شعار سال گذشته است و باید بستر رونق اقتصادی را برای تولید کالای ملی آماده کرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 22March 2019

ضرورت ایجاد بستر رونق اقتصادی برای تولید کالای ملیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران صبح امروز با حضور در یادمان هفت تپه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ایام ولادت امیرالمومنین امام علی (ع) و همچنین عید نوروز باستانی به مردم ایران بویژه مردم مازندران به سال «رونق تولید» اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری همانند سال‌های گذشته در واقع یک چشم انداز را برای مردم و مسئولان مشخص کردند و شعار امسال نشان داد ایشان همچنان بر وضع اقتصادی و معیشت مردم توجه دارند.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران با بیان این نکته که از سال‌های گذشته و قبل از تحریم هم رهبر معظم انقلاب به اقتصاد کشور توجه داشتند؛ اما بعد از تحریم جهت گیری‌ها بیشتر شد، تاکید کرد: اقتصاد کشور باید جز اولویت‌های مسئولان باشد و در این مسیر گام بردارند.

مجیدی در ادامه با اشاره به شعار سال گذشته که «حمایت از  کالای ایرانی» بود، گفت: شعار امسال که «رونق تولید» است در امتداد همان شعار سال گذشته است و باید بستر رونق اقتصادی را برای تولید کالای ملی آماده کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسئولان همت شان در این جهت باشد؛ اگر وارداتی داریم یا در داخل اشتغالی صورت می‌گیرد همه در مسیر رونق تولید ملی باشد تا بستر اقتصادی کشور شکوفا بشود و به یک اقتصاد پایدار و مقاوم برسیم.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران دو مؤلفه روحیه جهادی و انقلابی را برای تحقق شعار سال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری دانست و گفت: انقلابی و جهادی بودن یعنی تفکر داخلی اعم از خستگی ناپذیری، خلوص و تلاش همه جانبه تا تحقق نتیجه است.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آفرینی راهیان نور در تحقق شعار سال پرداخت و افزود: یکی از کارهای راهیان نور ترویج تفکر روحیه جهادی و انقلابی است و این تفکر را در جوانان نهادینه خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب و آنهایی که در رونق تولید نقش دارند، کمک کند.

وی در پایان متذکر شد: با توجه برنامه‌های خوبی که در استان مازندران در مساله راهیان نور انجام شد، استقبال خوبی از شهرستان‌ها بصورت کاروانی و شخصی صورت گرفت که نکته شاخص آن استقبال چشمگیرجوانان و نوجوانان از این سفر بود. ان شاءالله بتوانیم از این بستر خوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار