نماینده ولی فقیه در مازندران:

اعتکاف یک رویش عظیم در جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اعتکاف به عنوان یک رویش عظیم در جمهوری اسلامی است و اینکه اغلب معتکفین اعم از برادران و خواهران ما جوان هستند بسیار ارزشمند و گرانقدر است که باید قدردان این حضور معنوی باشیم.
کد خبر: ۳۳۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 22March 2019

اعتکاف یک رویش عظیم در جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در بازدید از معتکفین مرکز استان با اشاره به فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸ و ضمن عرض تسلیت وفات پیام آور واقعه دشت کربلا حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: خدای متعال عقل را در انسان در جهت عبودیت و بندگی برای حضرت حق قرار داد و این خلوت بسیار بی‌نظیر معتکفین بهترین فرصت برای بازسازی نشاط معنوی و موجب خداشناسی و خودشناسی است.

وی در دیدار معتکفین ویژه خواهران در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به ویژگی‌های منحصر به حضرت زینب کبری (س) افزود: از ثمرات مهم اعتکاف بصیرت است و این ویژگی خود مهم‌ترین شاخص امروز امت قهرمان ‌ایران اسلامی است که چهل سال است انقلاب را با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات همراهی و همیاری می‌کنند.

طبرسی بر اهمیت تهذیب نفس و ضرورت خودسازی در دوران جوانی و نوجوانی اشاره و بیان داشت: اعتکاف به عنوان یک رویش عظیم در جمهوری اسلامی است و اینکه اغلب معتکفین اعم از برادران و خواهران ما جوان هستند بسیار ارزشمند و گرانقدر است که باید قدردان این حضور معنوی باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این حضور کم سابقه با توجه به همزمانی با ایام عید نوروز ۱۳۹۸ و شرایط نامناسب جوی و آب و هوایی اظهار داشت؛ اعتکاف موجب رشد معنوی و زمینه تقویت رابطه قلوب انسان با خدای متعال خواهد شد و این پیوند بستر ساز رشد معنوی در جامعه اسلامی خواهد بود و بسیاری از مشکلات هم در این فرایض کاهش و رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار