ما پیروزیم-۳۹۶/ مسئول خادمین یادمان نهر خین در گفت‌وگو با دفاع پرس:

زائر کاروان راهیان نور شهید مدافع حرم شد

مسئول خادمین یادمان نهر خین گفت: سال گذشته یکی از زائران که از طریق اردوهای دانش آموزی به این یادمان آمده بود شهید مدافع حرم شد.
کد خبر: ۳۳۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ - 22March 2019

داستان تحول یک شهید در اردوی راهیان نوررضا عبادی مسئول خادمین یادمان نهر خین در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به اهواز در مورد اردوهای راهیان‌ نور اظهار داشت: تنها راه ارتباط مستقیم و درک تمام رشادت هایی که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس از خود نشان داده‌اند اردوهای راهیان نور است.

وی افزود: یک زائر از زمانی که به سمت یادمان‌ها حرکت می‌کند می‎تواند احساس یک رزمنده را درک کرده و تمام لحظات دفاع مقدس را با تمام وجود لمس کند.

عبادی با اشاره به تعداد خادمین شهدا در یادمان نهرخین گفت: در حال حاضر در دوره سوم خادمان شهدا ۳۸ نفر خادم در حال فعالیت هستند که میانگین سنی آنها بین ۱۸ تا ۳۵ سال است.

وی با اشاره به  متحول شدن برخی از جوانان در اردوهای راهیان نور گفت: بسیاری از افراد به اردوهای راهیان نور که می‌آیند در زندگی خود متحول می شوند، یکی از زائران که از طریق اردوهای دانش آموزی به این یادمان آمده بود وقتی با شهدا آشنا شد در زندگیش تغیراتی ایجاد شد و سال بعد به عنوان خادم در راهیان نور فعالیت کرد.

مسئول خادمین یادمان نهر خین تصریح کرد: سال گذشته این زائر با تلاش فراوان به سوریه برای دفاع از حرم اعزام شد و چند ماه بعد به شهادت رسید که این موضوع اهمیت اردوهای راهیان نور را در متحول کردن جوانان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار