ما پیروزیم- ۴۰۵/ مسئول یادمان علقمه در گفت‎وگو با دفاع‎پرس خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی تعداد زائرین در یادمان علقمه

سرهنگ مهدی سرور گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی زائرین در یادمان علقمه بودیم که امیدواریم فرهنگ جهاد به نسل‌های بعد منتقل شود.
کد خبر: ۳۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 23March 2019

افزایش ۲۰ درصدی تعداد زائرین در یادمان علقمهسرهنگ پاسدار «مهدی سرور» مسئول یادمان علقمه در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه این یادمان حدود شش سال است که با کمک رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اداره می‌شود، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس این مکان محل خط پدافندی بود؛ یادمان علقمه محل شهادت بسیاری از رزمندگان است.

سرور بیان داشت: اینجا از یادمان‌های جوان استان خوزستان است و امسال ششمین سالی است که فعالیت جدی‌تری نسبت به سال‌های قبل دارد.

وی اظهار کرد: حضور زائرین هر سال به جهت آشنایی که از یادمان پیدا می‌کنند بیشتر از سال قبل می‌شود و همین موضوع باعث شده تعداد زائرین هر سال افزایش پیدا کند.

سرور با اشاره به افزایش تعداد زائرین گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی زائرین در یادمان علقمه بودیم و امیدواریم فرهنگ جهاد به نسل‌های بعد را انتقال دهیم.

مسئول یادمان علقمه گفت: ۷۰ نفر خادم از استان‌های مختلف در این یادمان فعالیت دارند که میانگین سنی آن‌ها بین ۱۸ تا ۳۰ سال است.

انتهای پیام/۲۵۱

نظر شما
پربیننده ها