رئیس سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور:

تمام محورهای اصلی لرستان امروز باز می‌شود

عبدالهاشم حسن‌نیا با بیان اینکه امیدواریم تمام راه‌های شریانی لرستان را امروز باز کنیم، گفت: تمام سعی و کوشش بر این است که ظرف یک هفته تمامی راه‌های روستایی و فرعی را بازگشایی کنیم.
کد خبر: ۳۴۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 04April 2019

تمام محورهای اصلی لرستان امروز باز می‌شود/ بازگشایی راه‌های روستایی ظرف یک هفتهبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «عبدالهاشم حسن‌نیا» رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جلسه مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم تمام راه‌های شریانی را امروز باز کنیم، راه‌های روستایی مخابرات یا برق اگر مشکلی دارند، اعلام کنند؛ زیرا حدود 15 دستگاه لودر کرایه کردیم تا این کارها را انجام دهند.

وی افزود: دو یا سه اکیپ گذاشتیم که از طرف خرم‌آباد به پلدختر را ارزیابی مجدد داشته باشند و طراحی کنند، در نهایت تمام سعی و کوشش این است که ظرف یک هفته تمام راه‌های روستایی و راه‌های فرعی را که ارتباط  قطع است اتصال برقرار کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور عنوان کرد: راه‌های روستایی که ضلع شمالی رودخانه کشکان است از مسیر شهرهای شمالی ارتباط  برقرار می‌شود؛ پنج پل داشته که همه تخریب شدند، عبور از این رودخانه با عرض زیادی که دارد در کوتاه‌مدت امکان ندارد و فقط باید از طریق شهرهای شمالی رودخانه منتقل شوند.

وی بیان کرد:  اطلاع دادند که راه حدود 75 روستا بسته است؛ لذا این 15 دستگاه لودر را گرفتیم و همکاران ما قول دادند بتوانند تا روز جمعه بازگشایی انجام دهند؛ اگر امکاناتی که سایر دستگاه‌های نظامی ازجمله ارتش دارند ازجمله 15 دستگاه لودر را بتوانند در اختیار ما قرار دهند، قول می‌دهیم تا شنبه کلیه راه‌های روستایی را باز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها