نماینده مردم الیگودرز در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت اقدام جدی دولت برای رفع مشکلات مناطق سیل‌زده لرستان

محمد خدابخشی با بیان اینکه متاسفانه سیل اخیر در استان لرستان خسارت‌های مالی زیادی به مردم این استان وارد کرده، گفت: لازم است دولت این خسارت‌ها را جبران کند.
کد خبر: ۳۴۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ - 07April 2019

ضرورت اقدام جدی دولت برای رفع مشکلات مناطق سیل‌زده لرستانبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، محمد خدابخشی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸فروردین‌) خانه ملت، در نطق میان دستور با اشاره به وقوع سیل در استان لرستان، اظهار داشت: متاسفانه سیلاب در بسیاری از شهرستان‌های این استان رخ داده و زندگی مردم را نابود کرده و جان پانزده نفر از هموطنان را در این استان گرفته است.

وی افزود: بارش‌های اخیر در لرستان و الیگودرز، راه دسترسی به ۲۵ روستا را مسدود کرده و بسیاری از واحدهای مسکونی تخریب شده و به منازل مردم خسارت‌های مالی وارد شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الیگودرز قطب پرورش ماهیان سردابی است و متأسفانه مزارع پرورش ماهی در بارندگی و آب گرفتگی اخیر دچار آسیب جدی شده‌اند و همچنین سه هزار تن ماهی پرورشی از بین رفته است.

وی گفت: همچنین زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن در این استان دچار خسارت جدی شده که امیدواریم دولت برای حل مشکلات مناطق سیل زده استان لرستان اهتمام ویژه کند و اقدامات اساسی انجام دهد تا این بحران را پشت سر بگذاریم و مردم از دولت می‌خواهند خسارت‌های وارد شده جبران شود.

این نماینده خانه ملت افزود: متاسفانه راه‌های مواصلاتی شهرستان الیگودرز پیش از وقوع سیل هم دچار مشکلاتی شده بود و درخواست مردم این است علاوه بر حل مشکلات ناشی از وقوع سیل در این استان، چاره‌ای برای حل مشکلات این استان در زمینه راه‌های مواصلاتی شود.

خدابخشی گفت: مردم حوزه انتخابیه بنده گفتند ما نمایندگان را به مجلس نفرستادیم که برای دردها و مشکلات ما اشک بریزند، بلکه شما را به عنوان نماینده ملت انتخاب کردیم که برای حل مشکلات چاره اندیشی کنید.

نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دشمن تا این حد جری شده است که کشورمان را مورد تحریم‌های متعدد قرار می‌دهد باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و بدانیم پاشنه آشیل کشورمان تبعیض و عدم شفافیت است و متأسفانه بسیاری از دارندگان، فرار مالیاتی دارند که در عرض شش ماه می‌توان مشکل فرار مالیاتی را از طریق سامانه‌های اطلاعاتی حل کرد و باید در معافیت‌های مالیاتی هم بازنگری شود و آن را صرف بهبود زندگی فقرا کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار