جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد؛

استقرار 2 موکب خدمت‌رسانی از استان کردستان در مناطق سیل‌زده

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: 2 موکب از استان کردستان برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده در خوزستان و کوهدشت مستقر شدند.
کد خبر: ۳۴۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ - 09April 2019

استقرار 2موکب از استان کردستان در مناطق سیل‌زده برای خدمت‌رسانیسردار «حمزه فلاح» جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کردستان اظهار داشت: 2 موکب از استان کردستان به مناطق سیل‌زده برای خدمت‌رسانی اعزام شده‌اند که یکی از این موکب‌ها در استان خوزستان و موکب دیگر در شهرستان کوهدشت لرستان مستقر شده است.

این مسئول گفت: نیروهای سپاه روزانه 2 هزار و 500 پرس غذای گرم میان سیل‌زده‌گان توزیع می‌کنند و تاکنون نیز امکانات بهداشتی، 60 تخته فرش و یک‌هزار و 300 بسته بهداشتی و پوشاک به مردم اهدا شده است.

وی به هماهنگی‌های انجام شده برای اسکان اضطراری سیل‌زده‌گان روستایی اشاره کرد و ادامه داد: 270 تخته چادر از سوی نیروهای سپاه کردستان به سیل‌زده‌گان منطقه رودبار کوهدشت اهدا شد.

فلاح خاطرنشان کرد: امروز نیز یک گروه جهادی درمانی شامل پزشک تخصصی، عمومی، کودکان، زنان و زایمان و کارشناس بهداشت محیط و پرستار به همراه داروهای مورد نیاز از استان به کوهدشت شمالی اعزام و به صورت رایگان مردم را ویزیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار